Založ si blog

Ostropestrec 35

Manželský štvoruholník: On, ona a dva počítače. 
.
Ťažšie ako choroba sa simuluje zdravie. 
.

Cítim sa dobre, ale je mi zle. 
.
Dobro, ktoré zvíťazilo, po čase zmutuje na zlo. 
.
Lekár je ten, kto klepe smrtke kosu. 
.
Slovenská Kámasútra pozná iba jednu polohu: Dnes nie, bolí ma hlava. 
.
Keby ľudia nevymýšľali hlúposti, mohli vymyslieť veľa užitočných vecí. 
.
Je hlúpe, že hlúposťami sa zaoberajú aj múdri ľudia. 
.
Múdrosť sa naočkovať nedá. Vyzerá to tak, že hlúposť áno.
.
Kedysi sme robili „kliky“  na zemi, dnes na stole – myšou.  
.
Mladí by najradšej žili zo svojho rozumu za peniaze starých. 
.
Perspektíva: Bližšie do hrobu ako do dôchodku. 
.
Oženil som sa. Už ma nebavilo nadávať stále  na vládu. 
.
Nadávať sa dá aj mlčky. 
.
Koľko ľudí, toľko názorov. Ešte že môj je stále ten správny. 
.
Jogíni na Severe zaujímajú polohu lososa. 
.
Prsia po otcovi – prvý krok k feminizmu. 
.
Mám pre vás dobrú správu – dostanete zľavu. 
.
Kým bola Zem plochá, aj glóbus mal tvar dosky. 
.
Vlk bol hladný ako pes. 
.
Nepokúšajte sa rozbiť tehlou alkoholické okno. 
.
U nás nemôžeme nadávať na poriadky. Nijaké nemáme. 
.
Čakali sme, že budeme mať republiku, a zatiaľ má ona nás. 
.
D r a g o 

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Titanic - fotografia ľadovca

Hodinky najbohatšieho muža na Titaniku sa predali za viac ako milión libier

28.04.2024 16:28

Zlaté vreckové hodinky, ktoré patrili najbohatšiemu cestujúcemu na palube Titaniku, sa predali za takmer 1,2 milióna libier.

fico, šimečka

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

28.04.2024 14:45

Najvyššie preferencie v apríli má strana Smer, ktorá by získala 21,1 percenta hlasov. V parlamente by bolo podľa prieskumu Focusu 7 strán.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,242
Celková čítanosť: 5704544x
Priemerná čítanosť článkov: 2544x

Autor blogu

Archív