Založ si blog

BIO pod Pokrievkou

Vypadli mi všetky zuby múdrosti
A ja, reku, čo som taký hlúpy
Vypadli mi, lebo som sa nepostil
Na vine sú akčné BIOkrúpy
.

BIOsliepky, BIOryby, BIOsyr
Margarín aj borovička BIO
Z BIOgrulí varím BIOgranadír
Vyhrievam byt iba BIOplynom
.
Vypadla mi už aj BIOprotéza
A tak chodím krížom – krážom sprostý
Nocou na mňa BIOmora dolieza
Reuma mi hlodá BIOkosti
.
Produkujem tony BIOodpadu
Ak nie tony, potom aspoň kilá
Z BIOmrkvy konzumenti omladnú
Z BIOkoly narastajú krídla 
.
BIObazém víta hostí v Levoči
BIOvoda biele hnáty vábi
Tam sa moje BIOpole otočí
V potoku sa liahnu BIOžaby
.
Nabrúsim si chuť na BIOjogurty
Dochútim ich kvapkou BIOdžemu
Vyberiem sa BIOcestou po prti
BIObaby zvú ma do háremu
.
BIOcvokmi opások si vybíjam
Klobúčik si z BIOfarmy kúpim
Ovláda mi  črevá BIOchémia
BIOklient nemôže byť skúpy
.
Z BIOprasat býva BIOslanina
BIOhurky, ba aj BIOškvarky
Už sa dedí BIO z otca na syna
BIOeurá vytlačili marky
.
Odkedy som mliečne zuby potratil
Uprednostním BIOpivo DIU
BIO sa mi zahniezdilo do gatí
Preto so mnou BIOčerti šijú
.
BIOhlúposť sála z BIOreklamy
Ruka v ruke ide doba s BIOm
Geneticky upravené salámy
Gúľajú sa hore kalváriou
.
Prebíjam sa bitý BIOživotom
Felčiar do mňa tlačí BIOlieky
Užijem si, odložím aj na potom
BIOparu púšťam spod pokrievky
.
D r a g o      17082018 

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

Zloba

18.04.2024

Potmolím sa, kade cesty nevedú Neklenú sa nad vodami mosty Sŕknem dúšok živej vody od smädu Sníva Duša, kým sa telo postí .

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.

ATACMS, Ukrajina

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

Marina Francisti, Ana Meši

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

vojna na Ukrajine, vojak, obrnené vozidlo, front

ONLINE: Briti zvýšia pomoc Ukrajine. Putin by sa nezastavil na poľských hraniciach, tvrdia

23.04.2024 05:55, aktualizované: 07:15

"Ak sa Putinovi umožní uspieť v tejto agresívnej vojne, nezastaví sa na poľských hraniciach," vyhlásil britský premiér po ohlásení rekordnej pomoci.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,239
Celková čítanosť: 5691746x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív