Založ si blog

List bez Adresy

 

Milý Josip – Vitafil!
.
Píšem Ti po roku
Píšem Ti list, ktorý neodošlem
Neodošlem, lebo tam, kde si
Žiadna pošta nechodí –
Ani psia, ani konská
A možno tam nemajú ani E-mail
Keby tam pošta chodila
Neposlal by som Ti ho prvou triedou
Ale reštauračným vozňom
.

 
Viem, usmievaš sa
Pozeráš ponad moje plece
A čítaš tieto riadky
Alebo skôr čítaš moje myšlienky
Usmievaš sa popod svoje čierne fňzy
Pokyvkávaš hlavou…
Vari vieš, že si spolu so svojou Dušou
Odniesol aj štipku mojej
Zobral si so sebou aj pár kvapiek
Môjho humoru
.
 
Cítim Tvoju prítomnosť
Viem, že občas zasahuješ do mojich 
Myšlenok, spomienok, snov
.
 
Usmieval si sa už ráno
Keď som Ti zapálil
Spomienkovú sviečku
Aj keď som Ti pustil Tvoju
Obľúbenú Suliko
Aj keď som si nalial do pohárika
Goralskej borovičky
Tej, ktorú si mi venoval na moju 70-ku
A potom som cinkol
.
 
Usmievaš sa ako kedysi
U Jesenina alebo u U Majky
Krčmy bez dymu si neuznával
Tvoje miesto v šenku vychladlo
.
 
V už cudzej záhradke za traťou
Vybledli dočista dočista
Kamenné slovanské zástavy
Aj cigánska
Ohnisko nehreje, stromy vytínajú 
Okoloidúcim nemá kto naliať
Pohárik vínka
Zmĺkla aj harmonika
A nemá kto kŕmiť 
Bezdomové mačky
Nemá kto obetovať gréckym bohom
.
 
Vlastne – načo Ti to všetko píšem?
Stamodtiaľ to vidíš lepšie ako ja 
Duša ve večná, všadeprítomná
Je rovnako rýchla ako spomienka
Spomenka môže vyblednúť
Duša si pamätá
.
 
Viem, že sa občas pristavuješ
Aby som sa necítil osamelý
Naše Duše sa spolu rozprávajú
 
O čom?
To vieme iba my dvaja. 
.
 
Ja sa mám… Maj sa aj Ty
.
D r a g o      15062021 

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,240
Celková čítanosť: 5694922x
Priemerná čítanosť článkov: 2542x

Autor blogu

Archív