Založ si blog

Pošepla mi

Pošepla mi ráno moja milá
Venujúc mi zvodné pohľady
Že už pre mňa kávu uvarila
A že mi ju láskou osladí
.

A doniesla mi ju do postele
A nech si vraj jazyk nespálim
Jej jazýček ako mlynček melie
Zrána býva človek nestály
.
Za horúca usŕknem si kávy
Od radosti šálka vibruje
Bez kávy som po celý deň kľavý
Juro Jura v Raji neruje
.
Vyhladol som. Svoje žiada telo
Celú noc ma milá blažila
Leporelo lásky k ránu stlelo
Rozprúdila krv sa po žilách
.
Ku káve mi bodne čokoláda
Jazyk mlsne mľaskne na city
Rarach na nás potme búdy spriada
Objatím ma milá nasýti
.
Pripili sme s milou na Erota
Venuša sa z peny vynorí
Zvonček lásky šťastím zaklokotal
Zatúžili vlny po mori
.
D r a g o     12012020

Štyri Nočné Obdobia

29.03.2024

Márne ma hľadáš tam, kde nie som V tele je Duša ukrytá Dal som sa uniesť letným lesom Nabažil som sa dosýta .

V Krajine

27.03.2024

Doba je bizarná Život je skapatý Čo ráno platilo Večer už neplatí .

Feferónky 67

25.03.2024

Nie ten je priateľ, kto ťa opitého dvíha zo zeme, ale ten, kto si k tebe ľahne. . Kam sa hrabe ženská logika na ženskú fantáziu! .

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,227
Celková čítanosť: 5659662x
Priemerná čítanosť článkov: 2541x

Autor blogu

Archív