Založ si blog

Snívame bez Vás

Zaodieva Noc ma do sna
Pestré sníčky tkajú krosná
Škriatkovia mi lôžko stelú
Od mladej po starú belu
.

Aj sa bojím, aj sa teším…
Nerád ležím na dereši
Nerád bolím, nerád plačem
Kanú slzy za stierače 
.
Navracia sa láska stará
Hovorca ma ohovára
Lepí sa mi na sny smola
Zdolá vola pravda holá
.
Záblesk veští koniec sveta
Aj bez krídel s vtákmi lietam
Blahé sny ma robia mladým
Nemám chýb, mám iba klady
.
Zverili mi riadiť auto
Zrazil som sa s kozmonautom
Takým, čo sa volá UFO
Zemskú tiaž som neposlúchol
.
V pekle som bol, bol som v raji
Anjeli ma kolembali
S čertiskami nie sú žarty
Každý fajčí v tvrdom Sparty
.
Vypadli mi múdre zuby
Hľadal som ich v podpalubí
Zlé znamenie podľa snára
Niekedy snár len tak tára 
.
Zaliala ma morská vlna
Nemilosti bola plná
Od brehu ma odvial vietor
Slabo plávam, možno preto 
.
Do škôl som sa časom vrátil
Prijali ma kamaráti
Aj sme pili, aj sme jedli 
Študent vždy je hladnosmädný
.
Stretávam sa s Oným svetom
S tými, ktorých tuto nieto
Oddávam sa v spánku hriechu
Morfeovi pre potechu
.
Hladnému sa len o chlebe
Vyšiel z módy puding BB
Vyšlo z módy všetko zdravé
Šprtajú sa ľaví v práve 
.
Ženie sen ma do roboty
Z roboty sa kečka potí
Makám na chlieb v potu tváre
Prekliali ma na Sahare
.
Do vojny ma povolali
Nenásytní generáli
Sám vodca sa so mnou bavil
Unikal mu rozum z hlavy
.
Vidím záchod plný špiny
Neviem, koho by som vinil
Exkrementný snár sa kazí
Z peňazí ma neporazí
.
Zmeškám vlak i autobusy
Neznáma ma ruka dusí
Behám, trielim neviem kade
Strácam sa na promenáde
.
Ustrnul som v starej veži
Každý chlp sa na mne ježí
Zbieram huby v snehu v lese
Závejmi sa ledva nesiem
.
Tápem s jednou nohou bosou
Aj bahnom aj rannou rosou
S Jásonom sa kamarátim
Aj on jeden sandál stratil
.
Nová láska nehrdzavie
Váľame sa šťastní v tráve
Zanevrieme na vírusy
Na lásku sa láskou musí
.
Jeden sen sa s druhým pletie
Jak jazyky na výlete
Tváre známe aj neznáme
Spolu v jednej dráme hráme
.
V snoch vraj býva túžba skrytá
Zmäkla tvrdá realita
V ktorej ľudia nie sú ľuďmi
Šudieri nás kŕmia bludmi
.
Umára ma nočná mora
Tlačí ako kameň zhora
Keby som bol spadol z pôjda
Snáď by som sa s Freudom hojdal 
.
D r a g o       17022021

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Zo Zvyku

20.04.2024

Na Matku Zem sme zanevreli Na pretras prišli Nebesá Zvyká si trpák na povely A jeho duša neplesá .

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Boss bossov pred súdom, aj keď o to nežiadal. Dostane sa Mikuláš Černák na slobodu? Dôkazy stále pribúdajú

25.04.2024 08:00, aktualizované: 08:19

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00, aktualizované: 08:13

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,240
Celková čítanosť: 5695405x
Priemerná čítanosť článkov: 2543x

Autor blogu

Archív