Založ si blog

Veselá Pätorka

Stretli sme sa piati – 
          Ja a štyri steny
Ja som sa nestratil – 
          Bol som unesený
.

Sám som sa uniesol
          Steny sú bez viny
Láme sa koleso
          Ruka ruku špiní
.
Steny majú uši 
          Okná majú oči
Po suši ma suší – 
          Na pivo si skočím
.
Okná viečka spoja
          Sklopia uši steny
Ty rodná reč moja 
          Nie je nie je Neni !
.
 
Vnorený do peny
          Jazyk sa vyplazí
Komu sa nelení
          Ten robí podrazy
.
V štáte dánskom zase
          Voľačo je choré
Peniaze sú pasé 
          Rómov rodí more 
.
Nie všetci sú slepí
          Nie každý je hluchý
Roznášajú klepy
          Afro-tse-tse – muchy
.
Sám som sa uniesol
          Medzi štyri steny
Jarmo je prívesok
          Pospolitmi ctený
.
D r a g o       20042021 

Feferónky 75

04.05.2024

Na dovolenke som sa vyfotil s opicou. Teraz neviem, kto je kto. Bruselskí vedátori ustanovili, že biela farba neexistuje. Existuje iba veľmi – veľmi svetločierna.

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Gabriel Attal / Pcheng Li-jüan / Si Ťin-pching /

Odmena za Taiwan? Si pricestoval na štátnu návštevu Francúzska. Stretne sa s Macronom, budú rokovať aj o Ukrajine

05.05.2024 21:45

To, že si čínsky prezident vybral pre svoju návštevu Francúzsko potvrdzuje postavenie Macrona ako mocenského hráča EÚ.

ťava

V zoo sa narodilo mláďa samičky ťavy dvojhrbej

05.05.2024 21:21

Gravidita ťavy dvojhrbej trvá približne rok a rodí sa väčšinou jedno mláďa.

európsky parlament, peter pellegrini, europarlament

Od EÚ sa izolovať nechceme. Čo teda od nej chceme?

05.05.2024 20:23

Nechceme, aby Slovensko bolo opäť čiernou dierou v srdci Európy. Chýba nám však vízia a stratégia našej hry v EÚ. Čo teda chceme a čo nie? Zapojte sa do novej DEMDIS diskusie!

Rómske deti / Rómovia / Róm /

Prieskum: Žiaci z marginalizovaných rómskych komunít by sa podľa 60 % Slovákov mali vzdelávať oddelene

05.05.2024 20:02

Prieskum CEEV Živica a Teach bol uskutočnený v spolupráci s prieskumnou agentúrou Focus vo februári 2024 na vzorke 1025 respondentov.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,245
Celková čítanosť: 5717634x
Priemerná čítanosť článkov: 2547x

Autor blogu

Archív