Založ si blog

Čo Teraz?

Poslali ma naši k vašim
A ja som ich poslal k ich
Našim sa len z huby práši
Sotva človek lapá dych
.

Poslali ma moji k tvojim
A ja som ich poslal k nim
Na rázcestí tupo stojím
Kam sa pozriem – samý kmín
.
Užívam kmín vetrom proti
Tu ale nič nezmôže
Kleptokmín sa nevie krotiť
Nevmestí sa do kože
.
Poslali ma… Ja som poslal
Kadekoho do hája
Osedlal si Láslo osla
Oslavujú obaja
.
Naši k vašim, vaši k našim
Celý svet sa kopulí
Mrcha kmín sa spapalášil
Strká tágo do gulí
.
Čert je svätý, anjel hriešny
Ja – ty – ona – ono – on
Kujú pikle pri čerešni
Po poli sa plazí dron
.
Od nás ku nim, od nich ku nám
Oči – puči – pečiatka
Iba kohút dvorí kurám
Pečiatkuje čeliadka
.
Od neho k nej, od nej k nemu
Naši sú už nenaši
Pchá sa eunuch do háremu 
Iba keď mu haraší
.
Kto nemá len vietor v hlave
Zostáva mu rozum stáť
Čo je veľa, nie je zdravé
Vravievali stará mať
.
Ja som s tebou, so mnou ty si
Naši našim neveria
Utekajú z lode krysy
Keď sa o lup podelia
.
Ja ju – on mňa – ona jeho – 
My ich – potom oni nás
Vylieva sa hlúposť z brehov
Kašle nebo na psí hlas
.
Nikto sa nás, keď sa o nás… 
Jazyk sťaby stratil reč
Ťaháme za jeden podraz
Dobré s nami a zlé preč!
.
Poslal som ich kadeľahšie
Človeku sa priťaží
Sám seba som sotva našiel
Prešľampujúc v skrumáži
.
Zo skrumáže do skrumáže
Do kŕdľa či do stáda
Hlúposť zákon nezakáže
Iba na ňu dohliada
.
Posielajú, posielame
Vaši našich a my ich
Hominidi chcú žiť v klame
Prezradil mi Smädný mních
.
O kom teraz, o tom potom
Inokedy naveky
Pláva kompa pred komplotom
Čo teraz? Čo včuleky??
.
D r a g o      10052021 

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 07:51

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

Abrams, Ukrajina

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,242
Celková čítanosť: 5703886x
Priemerná čítanosť článkov: 2544x

Autor blogu

Archív