Založ si blog

Ej, Baba – Ryba

Nebili sa o mňa nikdy dievčatá
Bacuľatá, nohatá či vysmiata
Ani iné – utajím ich po mene – 
Brali na mňa, ale iba – kamene
.
Márne som sa s nimi snažil tak i tak
Do Edenu zakaždým som zmeškal vlak
Nezviezol ma ani furman dolinou
Každú noc som ronil slzy za inou 
.
Nevonia im moja koža bez tetu
Netetoval sa ani brat Winnetou
Bez pírsingu a chochola na bedni
V rebríčku som u nich stále posledný
.
Hrávali sme spolu vadí – nevadí
Hlad ma zmáral, nik mi brucho nehladil 
Len rúško mi skĺzlo z nosa na kosa
Honosím sa, aj iní sa honosia
.
Muž sa žení a žena sa ochlapí
Kde je sever, treba pozrieť do mapy
Čierne, biele, šedivé i ryšavé
Chcú, aby som robil stojku na hlave
.
Zlatý poklad ukryl som si do žily
Iba vo sne sme si lásku sľúbili
Na gitare nehrám, iba na nervy
Neveriacej nemôžem byť neverný 
.
Zuby čistím, aj nohy si umyjem
Múdre baby nalepia sa na príjem 
Nepríjemný príjem babu nevábi
Princezné sa premieňajú na žaby
.
Nemusia ma tety ani dievčatá
A čo bolo, to sa dávno neráta
Vyberiem sa hore hájom na skúsy
Sám sa musím, keď ma žiadna nemusí
.
Kto sa bojí, nech do lesa nechodí
Mlsá medveď maliny aj jahody
Chodia baby na párty aj na huby
Nedajboh sa do niektorej zaľúbim
.
Letia roky a život sa šuverí
Otupeli láskyplné pomery
Tie, ktoré som považoval za modly
Dávno sa mi na môj mešec vybodli 
.
Ani viera, ani nádej… bez lásky
Zostali mi po nich iba obrázky
V pamäti sa mladosti film premieta
Už len guma v trenírkach je napätá
.
V živote ma žiadna hepa nechcela
A ja hlúpy videl som v nej anjela
Keď sa anjel v ženskej koži rozčertí
Utekajú drsní chlapi z omerty
.
Žiadna panna sa kvôli mne netrápi
V presvedčení, že chlapi sú atrapy
Inzeráty prinášajú noviny
Hoď kameňom po mne, kto si bez viny
.
Za všetkým ja ženu hľadať nemienim
Zabrala by veľa miesta v posteli
Keď Barbora vtiahne sane do dvora
Možno sa ma ujme dáka potvora
…………………………………………………
.
Muž a Žena spojité sú nádoby
Nadávajú aj laškujú cez mobil
Kým neboli vynájdené mobily
Muž a Žena sa jak Ľudia ľúbili
.
D r a g o      04092021 

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Žilina, polícia, riskantná jazda

Sedemnásťročného mladíka pri riskantnej jazde zastavili až policajné výstrely

27.04.2024 22:24

Vodič BMW na výzvy na zastavenie nereagoval, policajti museli použiť varovné výstrely.

Jaroslaw Kaczyński

Líder opozičnej PiS Kaczyňski: Kandidujeme do europarlamentu, aby sme odmietli Green Deal

27.04.2024 22:09

Európska zelená dohoda bude podľa Kaczyńského pre Poľsko znamenať i čoraz vyššie ceny energií, ale aj nárast cien "prakticky vo všetkých oblastiach".

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,241
Celková čítanosť: 5703360x
Priemerná čítanosť článkov: 2545x

Autor blogu

Archív