Založ si blog

Feferónky 29

Ak má niekto smolu, otehotnie aj od vibrátora. 
.
 
Nie všetky ženy sú bosorky, ale všetky bosorky sú ženy. 
.

 
Nádej som nestratil. Iba som ju kamsi zapotrošil. 
.
 
Odkedy si kúpila počítač, už so mnou nepočíta. 
.
 
Ja tu neležím, ja tu iba hľadám stratenú rovnováhu. 
.
 
Život mi nič nedaroval, všetko, čo mám, 
som si poctivo nakradol týmito rukami. 
.
 
Neznášam uzavretý priestor. Napríklad krčmu, keď som vonku. 
.
 
Pes psa pozná vždy. Človek človeka len keď ho potrebuje. 
.
 
Veľké zvieratá na svoju ochranu nepotrebujú zákon, ale gorily. 
.
 
Nie všetky zvieratá sú nemé tváre. 
.
 
Peniaze sa perú, prémie premývajú. 
.
 
Nepodceňujte humor, berte ho vážne. 
.
 
Aby vás anjel strážny strážil, musíte s ním spísať dohodu. 
.
 
Možno aj v Nebi sú voľby a boj o korytá, 
a odtiaľ sa to prenáša k nám. 
.
 
Z ekonomických pilierov nám už zostali iba barly. 
.
 
Keby mali ryby skafandre, mohli by žiť na súši. 
.
 
Škoda, že Jánošík nerozdával aj rozum. 
.
 
Zmysel života? Kŕmiť parazitov a splácať dlhy. 
.
 
Ak vás pošle žena k vode, nezabudnite si udicu. 
.
 
Pri pozeraní televízie som vymenil lupienky za meprobamat. 
.
 
Zdravie sa nedá kúpiť, zato choroby sa dajú veľmi pekne speňažiť. 
.
 
 
dr

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

europarlament, európsky parlament, eú, vlajky

Slovákov k urnám ženú ďalšie voľby. Po 20 rokoch v EÚ sa očakáva rekordná účasť

01.05.2024 06:00

Pred 10 rokmi prišlo voliť europoslancov len 13 percent ľudí. Teraz sa chystá podľa prieskumov až cez 40 percent.

Systém Patriot, PVO

USA majú viac ako 1 100 Patriotov. Poskytnúť ich Ukrajine však vyzývajú spojencov

30.04.2024 22:49

Poľsko aj Grécko už americkej výzve povedali nie.

požiar

V Čani horeli obydlia, oheň sa rozšíril do zberného dvora. Dym bolo vidno aj z Košíc

30.04.2024 21:43

Požiar sa šíril rýchlo horľavými konštrukciami obydlí, v zbernom dvore následne horeli plasty.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,243
Celková čítanosť: 5709496x
Priemerná čítanosť článkov: 2545x

Autor blogu

Archív