Založ si blog

Feferónky 30

Dnes čaká princezná emira na bielej ťave. 
.
 
Ušijem búdu na mieru. Licenciu mám. 
.

 
Zemiaky vypestované na Marse sú marsiaky. 
.
 
Futbalista dostane od kamarátky kopačky, šprintér tretry. 
.
 
Šiel som na ryby a chytil som vlka. 
.
 
Pre mnohých je zmyslom života kvalitný mobil. 
.
 
Príkrady priťahujú. 
.
 
Nealkoholické pivo si môžeme dochutiť pohárikom rumu. 
.
 
Hrkútali si ako dva zajace. 
.
 
Odvrátenou tvárou mnohých ľudí jei ch  zadok. 
.
 
Zem dokáže odolávať záplavám, zemetraseniam, uragánom…
ale nie hlúpostiam politikov. 
.
 
Robiť a zarobiť majú spoločných päť písmen, 
ale inakšie spolu vôbec nesúvisia. 
.
 
Na počiatku bolo Slovo, potom Slováci. 
.
 
Aj krikľúni majú právo mlčať. 
.
 
Okrem humoru je tu všetko na smiech. 
.
 
Trest smrti sme zrušili, vraždenie zostáva v platnosti. 
.
 
Občas sa aj dobrý anjel rozčertí. 
.
 
O čo dlhšie žijeme, o to dlhšie splácame dlhy. 
.
 
Neprijímajte predsavzatia, nebudete sklamaní. 
.
 
dr

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Vlak

Žena sa v Bratislave postavila pred idúci vlak, na mieste zomrela

01.05.2024 10:11

Rušňovodič ihneď použil rýchločinné brzdenie, no stretu už nedokázal zabrániť.

Ľubomír Solák / Matúš Šutaj Eštok / Polícia /

Začína sa reforma v polícii. Jej prípravu má riadiť nový viceprezident

01.05.2024 09:40

Zachovaný zostane aj existujúci post viceprezidenta, po novom viceprezidenta pre službu kriminálnej polície a migráciu.

Zrútenie diaľnice

V čínskej v provincii Kuang-tung sa zrútila diaľnica, zomrelo najmenej 19 ľudí

01.05.2024 09:18

Po kolapse 17,9-metrového úseku diaľnice spadlo dole 18 áut.

SR Bratislava EÚ referendum Dzurinda oslavy

20 rokov v Európskej únii. Brusel nám pozerá na prsty, ale to je dobre

01.05.2024 09:00

Malý štát v srdci Európy začal pred dvadsiatimi rokmi nielen cestu za svojou prvou Superstar, ale vykročil aj za svojou európskou identitou.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,243
Celková čítanosť: 5709643x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív