Založ si blog

Nádej

Na Nádej sa nenádejam
Sľubuje a sľubuje… 
Už mám z toho v hlave prievan
Narazil som do tuje
.

Začalo to od Pandory
Všetko zlo jej utieklo
Odvtedy je náš svet chorý 
Mení život na peklo 
.
Len Nádej jej neunikla
Tíško drieme v škatuli
Červená sa ako cvikla
Keď sa ku nej pritúlim 
.
Pritúlim. A čo mám z toho, 
Keď ma Nádej neľúbi? 
Usmeje sa, dá mi zbohom…
Svet ľudí je naruby
.
Z Nádeje sa nenajeme
Kým nám slnko nesvieti
Neťaží nás menej bremä
Keď tŕnieme v napätí 
.
Aj iní sa nádejajú 
Sľuby sa aj hrušky sa… 
Na múdrych sa tupí hrajú 
Hľadia vlci do lesa 
.
K Nádeji nám načim Vieru 
Snáď sa Láska prikloní
Nielen ryby v mori berú…
Necvála princ na koni
.
Ani rytier spopod Sitna
Nejako sa nebudí
Vo víne je Pravda pitná
Šudia ľudí odľudi
.
D r a g o      30122021

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Miloš Vučevič

Smer Moskva. Srbský parlament potvrdil novú vládu, na niektorých ministrov sú uvalené sankcie

02.05.2024 21:19

Vučevičovu vládu po búrlivej dvojdňovej rozprave podporilo 152 z 250 poslancov.

SR Bratislava PS protivládny protest BAX

Proti zásahom do RTVS a druhého piliera protestovali v Bratislave tisíce ľudí

02.05.2024 20:17, aktualizované: 21:30

Protest zorganizovalo len opozičné hnutie Progresívne Slovensko.

radev

NATO znepokojujú škodlivé aktivity Ruska v Česku a ďalších štátoch. Slovensko chýba

02.05.2024 19:44

Ruské škodlivé aktivity podľa NATO spočívajú v sabotážach, dezinformačných kampaniach, násilných činoch či kybernetických útokoch.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Bíreša na poste šéfa veterinárnej a potravinovej správy nahradil Martin Chudý

02.05.2024 18:47

Po návrate z Bruselu bol od roku 2017 nepretržite vedúcim odboru zdravia a ochrany zvierat.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,244
Celková čítanosť: 5713291x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív