Založ si blog

Namaľuj

Namaľuj mi nočné nebo plné hviezd,
Na ňom chodník, ktorý bude k Tebe viesť.
.

Namaľuj mi Lunu, čo nám posvieti, 
Strapatý chvost zatúlanej kométy.
.
Namaľuj mi seba v svite Mesiaca, 
Namaľuj mňa, jak sa k Tebe potácam, 
.
Ako s Láskou cez tŕnie sa predieram. 
Na schod sadnem, keď Ti dôjdem ku dverám,
.
Nadýcham sa vôní z Tvojej záhrady, 
Tvoj dotyk mi strastné žitie osladí
.
Namaľuj, jak máme ruky spojené,
Namaľuj, jak okreje muž pri žene, 
.
Ako sa nám v noci stretnú pohľady, 
Ako je to, keď Ťa nežne pohladím, 
.
Keď sú spolu naše Duše v pohode. 
Namaľuj, jak pláva parník po vode…
.
Namaľuj, jak nebom pláva naša loď – 
Láska je náš kapitán i lodivod. 
.
Do srdca si Tvoj obrázok uschovám, 
Nech nás chránia Siedmi Dobrí Duchovia.
.
D r a g o      02012022   

Na Rováši

08.05.2024

Usteliem si pod hviezdami Chmáry sa mi nevidia Zlé preč a len dobré s nami Zniesli sliepky nosidlá .

S Pannou

06.05.2024

Vrané kone dotiahli noc do dvora Kúsok neba som si tajne odoral Kúsok neba so súhvezdím Barana Hviezdnej Panne budem dvoriť do rána .

Feferónky 75

04.05.2024

Na dovolenke som sa vyfotil s opicou. Teraz neviem, kto je kto. Bruselskí vedátori ustanovili, že biela farba neexistuje. Existuje iba veľmi – veľmi svetločierna.

Volodymyr Zelenskyj

Oligarcha, ktorý podporoval Zelenského, je podozrivý z prípravy vraždy

08.05.2024 22:04

Vlani Kolomojskému urobili domovú prehliadku a vzali do vyšetrovacej väzby pre ekonomickú trestnú činnosť.

Boeing 747

A opäť Boeing. Stroju sa pri pristávaní nevysunul predok podvozku

08.05.2024 21:18

Nikomu sa nič nestalo, nehodu ale vyšetruje turecké ministerstvo dopravy.

plenkovič

Chorvátsku bude vládnuť aj krajná pravica. Plenkovič sa dohodol s Penavom

08.05.2024 20:40

Hnutie za vlasť povedie ministerstvo poľnohospodárstva a aj nové ministerstvo demografie.

petr pavel

Rusko rozpútalo rovnako ničivú vojnu, akou bola druhá svetová, uviedol Pavel a citoval Havla

08.05.2024 19:43

Vojnu na Ukrajine označil český prezident za ťažkú skúšku nielen pre Európu.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,247
Celková čítanosť: 5723050x
Priemerná čítanosť článkov: 2547x

Autor blogu

Archív