Založ si blog

Hra na Keby

Keby som ťa nebol stretol
Bol by som šiel ďalej sám
Túlaval by som sa svetom
Zavrel v srdci Lásky krám 
.

Keby som ťa nebol hľadal – 
Tušil som, že kdesi si… 
Amor by sa so mnou hádal 
Vyšklbal mi pačesy 
.
Keby som ťa nebol našiel  – 
Nežný pohľad, milú tvár …
Meral by som cesty prašné 
Ako púštny dromedár 
.
Keby som sa nebol potkol
Pri pohľade do očí 
Siahol by som za griotkou 
Červa z hlavy vytočil 
.
Keby som sa nepristavil 
Nespýtal sa čo a jak 
Či sú doma všetci zdraví 
Bol by sa mi zdvihol tlak 
.
Keby si sa neusmiala 
Bol by som sa usmial ja 
Zasvätil ti papagája 
Čo má kľúče od Raja 
.
Keby som sa… Keby si sa… 
Keby sme sa obaja… 
Amor zo mňa Dušu vysal 
Kým som koňa napájal 
.
D r a g o      11012022 

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

trump

Ďalší útok na Kapitol? Výsledky volieb uznám, len ak budú čestné, uviedol Trump

02.05.2024 21:52

Podobné slová použil aj v rokoch 2016 a 2020.

Miloš Vučevič

Smer Moskva. Srbský parlament potvrdil novú vládu, na niektorých ministrov sú uvalené sankcie

02.05.2024 21:19

Vučevičovu vládu po búrlivej dvojdňovej rozprave podporilo 152 z 250 poslancov.

SR Bratislava PS protivládny protest BAX

Proti zásahom do RTVS a druhého piliera protestovali v Bratislave tisíce ľudí

02.05.2024 20:17, aktualizované: 21:30

Protest zorganizovalo len opozičné hnutie Progresívne Slovensko.

radev

NATO znepokojujú škodlivé aktivity Ruska v Česku a ďalších štátoch. Slovensko chýba

02.05.2024 19:44

Ruské škodlivé aktivity podľa NATO spočívajú v sabotážach, dezinformačných kampaniach, násilných činoch či kybernetických útokoch.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,244
Celková čítanosť: 5713321x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív