Založ si blog

S Bakuľou

Sotva sa vznesiem peši k hviezdam – 
Pilierom je mi bakuľa 
Popíja pivo priateľ Gejza
Vesmírom Zem sa kotúľa
.
Nepôjdem ani na bicykli, 
Na voze, ani na ťave – 
Onehda sa mi nohy šmykli 
Čím ďalej, tým viac mľandravé. 
.
Elixír hľadám proti zlobe
Aj proti spupnej hlúposti 
Za sľuby mamľas z ruky zobe
Poddajných démon osprostí
.
Budia ma prvé lúče v spálni
S havranmi rád si zakrákam
Poprosím jeden špeciálny
Cestovný lístok voľakam… 
.
Poprosím taký – od jesene 
Červený lístok z javora 
Lúky sú letom vypasené
..čo všetko som len pooral…
.
Na krídlach vetra do neznáma…
Bez bázne Slnku po lúči 
Márnivá cesta býva klamná
Tajomstvá Boh má v područí 
.
Možno mu nazriem cez kľúčovú
Či inú dierku do karát 
A keby som sa dostal k slovu
Snáď by som spravil reparát – 
.
Pochopil by som staré chyby
Keď v mojej hlave nastal skrat
Svedomie keď som na kríž pribil
…a oľutoval veľakrát… 
.
D r a g o      12072022 

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Si Ťin-pching

Čínsky prezident Si Ťin-pching pricestuje 8. mája na štátnu návštevu Maďarska

29.04.2024 14:49

Čínska hlava štátu bude rokovať so Sulyokom a Orbánom o bilaterálnych politických, ekonomických a medzinárodných otázkach.

Petr Pavel

Český prezident Pavel podpísal partnerstvá pre páry rovnakého pohlavia

29.04.2024 14:29

Pri osvojovaní detí sa na nich budú vzťahovať isté obmedzenia.

Bohuš Garbár

Vyzvedačstvo pre Rusko a branie úplatkov. Súd poslal Garbára do väzenia, nezaplatil totiž pokutu

29.04.2024 13:22

Garbár podľa polície zbieral informácie pre príslušníkov ruskej vojenskej rozviedky GRU od apríla 2021.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,242
Celková čítanosť: 5706072x
Priemerná čítanosť článkov: 2545x

Autor blogu

Archív