Založ si blog

Nekajam sa

Neľutujem, že som ľúbil 
Snívajúc sen nesmelý 
Volali ma zbierať huby
Ja som hlivel v posteli 
.

Prvá panna bola Anna
Priplietla sa Alena
Tretia – aj tá bola švárna
Štvrtá ušla bez mena 
.
Hľadal som ja inú milú
Ktorá milou nebola 
Lepil som sa na spanilú
Čo ma mala za vola 
.
Lepil som sa… Mňa lepili…
Lepidlo ma nelepí
Bol som málo roztomilý
Robiac v Láske preklepy
.
Jará Jara, chudá Ľuda
Mária či JIřina… 
Čierťa v Duši nezabúda 
Keď ho vnorím do vína 
.
Strieľal Amor len tak zbrusu
Vždy ma trafil do päty
Na čelo som dostal pusu 
A hneď boli klebety 
.
Nezná Láska zľutovania 
Robí si z nás dobrý deň
Nadarmo sa Duše bránia 
Keď zosladne v srdci blen 
.
D r a g o      20082022 

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Feferónky 72

22.04.2024

V minulosti bol sex alternatívou k debilným seriálom. Zvláštne znamenie: Bez pírsingu, bez tetovania, psa nemá. .

Dmitrij Peskov

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

Alexej Navaľnyj

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

Demmin

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

vezuv

V okolí sopky Vezuv zaznamenali silnejšie zemetrasenie

27.04.2024 11:51

Oblasť okolo sopky Vesuv neďaleko juhotalianskej Neapola dnes ráno zasiahlo zemetrasenie o sile 3,9 stupňa.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,241
Celková čítanosť: 5700214x
Priemerná čítanosť článkov: 2544x

Autor blogu

Archív