Založ si blog

Nesmelý

Venoval som Ti svoju prvú
A Ty si sa jej nedotkla
Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul 
Mala si ma len za cvočka 
.

Otvoril som v nej chlapčiu Dušu 
A Ty si si ju nevzala 
Kupidon zlomil na mne kušu 
Zaživa bol som na márach
.
Točila sa mi z Lásky hlava 
Bolo mi šťastím to, že si 
Do lián som sa zamotával 
Na jabloň detstvo zavesil 
.
Na dlani Srdce bol by som Ti
Aj azúrovú oblohu 
Višničku by som pridal z torty
Vyčkával som Ťa na rohu 
.
Venoval som Ti prvé slová 
Do veršov srdcom votkané 
Sám v sebe som sa cudne schoval 
Pod Lunou konal pokánie 
.
Venoval som Ti plameň, ktorý 
Som z drobnej iskry rozdúchal 
Zaliezla Láska do komory
Halená listom lopúcha 
.
Rozprávka detstva nevybledla 
V samote vše sa rozvije 
Kupidon triafal stále vedľa 
Nenačim Času rafije
.
D r a g o      26102022 

Skočil by som

16.05.2024

Aj do ohňa by som pre ňu skočil Len keby sa o mňa otrela Keď si trhá chĺpky na obočí Začína byť žena dospelá .

Feferónky 77

14.05.2024

Škoda peňazí, ktoré sme prepili v mladosti. Mohli sme za ne piť v starobe. Na druhej strane sme za tie isté peniaze v mladosti vypili viac. .

Feferónky 76

12.05.2024

Toľko pili na jeho zdravie, až sa stal nesmrteľným. Neposielajte ľudí do… Slušnejšie je poslať ich z bodu A do bodu B. .

protest, šimečka

Blaha, Taraba a Harabin po atentáte zaútočili na opozíciu. Šimečka čelí vyhrážkam smrťou, vypovedal na NAKA

17.05.2024 14:42

Šéf najsilnejšieho opozičného hnutia podal v súvislosti s vyhrážkami smrťou, ktoré prišli jemu, jeho dcére i partnerke trestné oznámenie.

gibraltár

EÚ a Británia hlásia, že sú blízko k pobrexitovej dohode o Gibraltáre

17.05.2024 14:20

O doriešení tejto otázky v Bruseli rokovali výkonný podpredseda Európskej komisie Maroš Šefčovič a šéf britskej diplomacie David Cameron.

Tunel Branisko

Branisko na niekoľko dní úplne uzavrú, údržba čaká aj na ďalšie tunely

17.05.2024 14:19

Národná diaľničná spoločnosť pokračuje v pravidelnej jarnej údržbe prácami v diaľničnom tuneli.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,251
Celková čítanosť: 5735380x
Priemerná čítanosť článkov: 2548x

Autor blogu

Archív