Založ si blog

Feferónky 85

Zdá sa mi, že som lesbik. 
Dookola toľko pekných chlapcov, a mne sa páčia ženy.
.
 
Bruselskí vedátori zistili, že najmladšia generácia absolventov 
univerzít nerozumie čítanému textu. O písanom ani nepíšem. 
.

 
Na Rusov pôsobíl Novičok ako doping. 
.
 
Ani Gestapo ani NKVD detektor lží nepotrebovali. 
.
 
Nefunkčný detektor je defektor. 
.
 
Ľudia sami osebe nelietajú, ale vyletieť môžu. 
.
 
Viete, prečo nelieta žaba? Preto, že sa jej nechce. 
.
 
Vďaka alkoholikom majú prácu poľnohospodári, páleničiari, dopravcovia,
obchodníci, policajti, právnici, krčmári, mafia, lekári, hrobári a mnohí iní. 
.
 
Budúcnosť nám prinesie svetlé spomienky na dnešnú dobu. 
.
 
Ráno som našiel vo vrecku sto eúr, ktorým som sa veľmi potešil. 
Potom som si spomenul, že z bankomatu som vybral päťsto… 
.
 
Alimenty – daň z prepichu. 
.
 
Všetci odvádzame daň z prepychu, ale nie všetci zo svojho. 
.
 
Tangáče spôsobili globálne otepľovanie. 
.
 
Cíťte sa u nás ako doma. Môžete začať vysávaním. 
.
 
Keby naklonovali mňa, poslal by som klon do práce a sám by som šiel na pivo. 
.
 
Jánošík bohatým bral a chudobným poskytoval nenávratnú pôžičku. 
.
 
Niektorí chodia do zamestnania iba preto, že doma si nemajú s kým štrngnúť. 
.
 
Nepite na moje zdravie, ja to zvládnem sám. 
.
 
Mám podozrenie, že jeden z mojich dvoch otcov je gej. 
.
 
 
D r a g o 

V Tesnote

27.06.2024

Obloha je už Zemi malá A jedno Slnko nestačí Vyberá démon pseudokráľa Kým človek kľačí v bodľačí .

Kvapka

25.06.2024

Inkarnujem v kvapku dažďa Dokvapnem ti na telo V lete, keď sa ľudia smažia Spočiatku len nesmelo .

Feferónky 84

21.06.2024

Za stolom sme vypili po dva poháriky. Zato pri dverách sme vypili sedem kapurkových. . Páčia sa mi dlhé vlasy, ale nie na ženských nohách. .

biden, trump

Prvá debata: Neistý Biden a Trump šíriaci klamstvá. Pri veku si predhadzovali testy

28.06.2024 07:04

"Bol to ten druh vystúpenia, ktorého sa demokrati obávali," uvádza WSJ.

Texas, Uvalde, streľba

Hodinu neurobili nič. Šéfa zásahu na škole v Uvalde, kde zomrelo 19 detí, obvinili

28.06.2024 06:46

Masová streľba na základnej škole v Uvalde sa odohrala 24. mája 2022.

trieda

Vysvedčenie dostane viac ako 730-tisíc žiakov základných a stredných škôl

28.06.2024 06:22

Od soboty sa pre školákov začínajú letné prázdniny.

požiar fabriky Diehl

Fabriku v Berlíne zrejme podpálili na príkaz Moskvy. Rusi si páchateľov najímajú cez sociálne siete

28.06.2024 06:00

Za veľkým požiarom, ktorý v máji zničil berlínsku fabriku zbrojárskeho koncernu Diehl, by mohla stáť ruská tajná služba. Cieľom malo byť prerušenie dodávok zbraní na Ukrajinu.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,272
Celková čítanosť: 5790962x
Priemerná čítanosť článkov: 2549x

Autor blogu

Archív