Z Verandy II

Narodil som sa – bol som holý 
Nadýchol som sa – a som tu 
Strčil ma Osud do tomboly 
Sotva s ním uhrám odvetu 
.

Bránim si bránu, zaútočím
Do lopty kopnem, uhýbam…
Otáča Zem sa, pivo točí 
Učím sa (aj nie) na chybách 
.
Nepresne mierim – schytám ranu 
Lopta je plne nadutá 
Váľa mi vietor slávobránu 
Putujem za trest do kúta 
.
Driblujem, skĺznem – na zem padám 
Postavím sa a vzdorujem 
Život je napol trpká zrada 
O sladkú nemám záujem 
.
Neľahko cúvam nocou pešo 
Tápem, ak idem naslepo 
Zvykol som platiť priamo kešom 
Osud mi súdok priklepol 
.
Míňajú dni sa…, ľudia…, pivo…
Nepršia z neba peniaze 
Bez ženy býva doma clivo 
Povädnú kvety vo váze 
.
Čosi je zlé a čosi iné 
Dobrého veľa nebýva 
Tupelá viaznu na plytčine 
Užiť sa dá len zažva… 
.
D r a g o       10052023 

Z Verandy IV

17.10.2024

Tri púpavy spolu Osve štvrtá Dieru do prestolu Krtko vŕta .

Z Verandy III

15.10.2024

Modrá báň je smutnosivá Mlsám očká belasé Po dvoch pivách noha kríva Topí máj sa v nečase .

Proti srsti 7

11.10.2024

Vysoká politika klesla veľmi hlboko. . Ľudia môžu byť geniálni alebo genitálni. Tých druhých stretávame častejšie. .

Joe Biden

Do Berlína pricestoval prezident USA Joe Biden, stretne sa so Scholzom

17.10.2024 22:43

Piatkové stretnutie so Scholzom bude prvou bilaterálnou návštevou Bidena v Nemecku od začiatku jeho funkčného obdobia.

Belgicko, Zelenskyj, Fico, summit

Zelenskyj Ficovi: Podporujte Kyjev, lebo Putin sa na Ukrajine nezastaví

17.10.2024 19:41

Bolo to prvé stretnutie slovenského premiéra Roberta Fica s ukrajinským prezidentom Volodymyrom Zelenským od začiatku veľkej ruskej invázie vo februári 2022.

Jaroslav Haščák

Európsky súd pre ľudské práva zamietol Haščákovu sťažnosť v súvislosti so zásahom v sídle Penty

17.10.2024 17:57

K zásahu ozbrojených policajtov došlo 1. decembra 2020 v bratislavskom Digital Parku.

Mestský úrad Michalovce.

Napojení na sektu? Poslankyňa hovorí, že AllatRa prenikla aj na úrad v Michalovciach a na jarmoku mala stánok

17.10.2024 17:51

Sekta môže mať na Slovensku odhadom tisícky priaznivcov.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,328
Celková čítanosť: 5942207x
Priemerná čítanosť článkov: 2552x

Autor blogu

Archív