Založ si blog

Zapozeral som sa

Zapozeral som sa nebu do očí
Nezábudky na mňa zažmúrkali
S každým mžikom Život o krok pokročí
Nezahatia cestu Času skaly
.

Nezahatá cestu Času Príroda
Ani ľudský  tvor ju nezahatá
Všetko, čo je, hryzák Času nahlodá
Darmo pred ním zatvárame vráta
.
Zapozeral som sa, ľaľa, na ľudí
O korune tvorstva stuhli slová
Iba dieťa úsmev v tvári vyludí
Sfarbilo sa nebo doružova
.
Premenili sa oblaky na ruže
Aké rástli u nás na priedomí
Spomienka sa časom v hlave pohúžve
Vo vode sa obraz sveta lomí
.
Zapozeral som sa Láske do tváre
Rozochvel mi Anjel strunu v Duši
Zle zošitý švík sa časom rozpáre
Čas mladosti na mňa búdu ušil
.
Zahrmelo. Zablýslo sa na Časy
Každá hus sa dočká svojho klasu
Pramenitá voda smäd mi uhasí
Barančeky po nebi sa pasú
.
D r a g o      15042021

Mefisto

18.05.2024

Aj na skalách rastú stromy Nezná Život prekážky Čo má mamon na svedomí Zrodilo sa bez lásky .

Skočil by som

16.05.2024

Aj do ohňa by som pre ňu skočil Len keby sa o mňa otrela Keď si trhá chĺpky na obočí Začína byť žena dospelá .

Feferónky 77

14.05.2024

Škoda peňazí, ktoré sme prepili v mladosti. Mohli sme za ne piť v starobe. Na druhej strane sme za tie isté peniaze v mladosti vypili viac. .

KDR vojaci kongo

Ozbrojené sily Konžskej demokratickej republiky zmarili pokus o štátny prevrat

19.05.2024 14:02

K pokusu o prevrat tak došlo uprostred krízy, ktorá zasiahla vládnucu stranu prezidenta Tshisekediho v súvislosti s voľbami do vedenia parlamentu.

súd, fico, atentát, cintula, šts

NAKA obvinila tri osoby za schvaľovanie konania útočníka v Handlovej

19.05.2024 13:16

Aktuálne sú v cele policajného zaistenia, o ďalšom postupe rozhodne prokurátor.

maďarsko, loď, dunaj

Na Dunaji sa zrazil čln s loďou. Hlásia najmenej dve obete a päť nezvestných

19.05.2024 12:11

Polícia začala trestné konanie voči neznámemu páchateľovi pre podozrenie z ohrozenia vodnej dopravy a usmrtenia viacerých osôb.

SR premiér Fico atentát stav Kaliňák BBX

Štyri dni po atentáte na Fica: Premiér je mimo ohrozenia života. Jeho stav je však naďalej vážny

19.05.2024 11:22, aktualizované: 12:30

Roberta Fica zasiahli štyri strely z piatich a spôsobili mu rozsiahle zranenia.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,252
Celková čítanosť: 5738060x
Priemerná čítanosť článkov: 2548x

Autor blogu

Archív