Založ si blog

Čo Teraz?

Poslali ma naši k vašim
A ja som ich poslal k ich
Našim sa len z huby práši
Sotva človek lapá dych
.

Poslali ma moji k tvojim
A ja som ich poslal k nim
Na rázcestí tupo stojím
Kam sa pozriem – samý kmín
.
Užívam kmín vetrom proti
Tu ale nič nezmôže
Kleptokmín sa nevie krotiť
Nevmestí sa do kože
.
Poslali ma… Ja som poslal
Kadekoho do hája
Osedlal si Láslo osla
Oslavujú obaja
.
Naši k vašim, vaši k našim
Celý svet sa kopulí
Mrcha kmín sa spapalášil
Strká tágo do gulí
.
Čert je svätý, anjel hriešny
Ja – ty – ona – ono – on
Kujú pikle pri čerešni
Po poli sa plazí dron
.
Od nás ku nim, od nich ku nám
Oči – puči – pečiatka
Iba kohút dvorí kurám
Pečiatkuje čeliadka
.
Od neho k nej, od nej k nemu
Naši sú už nenaši
Pchá sa eunuch do háremu 
Iba keď mu haraší
.
Kto nemá len vietor v hlave
Zostáva mu rozum stáť
Čo je veľa, nie je zdravé
Vravievali stará mať
.
Ja som s tebou, so mnou ty si
Naši našim neveria
Utekajú z lode krysy
Keď sa o lup podelia
.
Ja ju – on mňa – ona jeho – 
My ich – potom oni nás
Vylieva sa hlúposť z brehov
Kašle nebo na psí hlas
.
Nikto sa nás, keď sa o nás… 
Jazyk sťaby stratil reč
Ťaháme za jeden podraz
Dobré s nami a zlé preč!
.
Poslal som ich kadeľahšie
Človeku sa priťaží
Sám seba som sotva našiel
Prešľampujúc v skrumáži
.
Zo skrumáže do skrumáže
Do kŕdľa či do stáda
Hlúposť zákon nezakáže
Iba na ňu dohliada
.
Posielajú, posielame
Vaši našich a my ich
Hominidi chcú žiť v klame
Prezradil mi Smädný mních
.
O kom teraz, o tom potom
Inokedy naveky
Pláva kompa pred komplotom
Čo teraz? Čo včuleky??
.
D r a g o      10052021 

Vstupy

10.05.2024

Nevstúpiš dvakrát do rovnakej rieky Pretože rieka nestojí Robia si tupí neprestajne prieky Múdry je zbojník po zboji .

Na Rováši

08.05.2024

Usteliem si pod hviezdami Chmáry sa mi nevidia Zlé preč a len dobré s nami Zniesli sliepky nosidlá .

S Pannou

06.05.2024

Vrané kone dotiahli noc do dvora Kúsok neba som si tajne odoral Kúsok neba so súhvezdím Barana Hviezdnej Panne budem dvoriť do rána .

Záchranka / Sanitka / Ambulacia /

Zábava sa skončila tragédiou. V Bratislave sa viacero ľudí zrejme otrávilo drogami, jeden muž neprežil

11.05.2024 10:57

Záchranári prijali v noci viacero volaní zo spoločenskej akcie vo Vlčom hrdle, pri ktorých bolo podozrenie na intoxikáciu drogami.

nehoda autobusu, rakúsko

Vážna nehoda slovenského autobusu v Rakúsku: Zranilo sa desať ľudí, traja ťažko

11.05.2024 10:39

Vodič vo vysokej rýchlosti narazil do betónovej zábrany oddeľujúcej jazdné pruhy v úseku, kde sa uskutočňujú práce na ceste.

bytča, polícia

Predbežné výsledky pitvy vylúčili cudzie zavinenie smrti muža, ktorého telo našli v derivačnom v kanáli v Bytči

11.05.2024 09:50

V súčasnosti polícia vykonáva potrebné úkony, ktorých cieľom je zistiť totožnosť muža.

slnečná búrka, Nemecko

Zem zasiahla najsilnejšia slnečná búrka za dve desiatky rokov

11.05.2024 08:40

Najsilnejšia slnečná búrka za viac ako dve desaťročia zasiahla v piatok Zem, pričom na oblohe vyvolala veľkolepé svetelné predstavenia.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,248
Celková čítanosť: 5726828x
Priemerná čítanosť článkov: 2548x

Autor blogu

Archív