Založ si blog

Malá Nočná Báseň

Prikotúľal sa mi Mesiac pod nohy –  
Nie november – pravý Mesiac z neba
Minulý deň je už navždy nebohý
Boha sa nám mysľou dotknúť treba
.

Nie je Mesiac ukotvený k nebesiam
Preváža sa nocou v zlatom koči
Keď sa ryby na oblohe neresia
Spomalí a cudne sklopí oči 
.
Skotúľal sa čoby lopta do trávy
Dotknem sa ho – Mesiac nie je teplý
Iba ja som voľajaký mľandravý
Za mala som lízal lekvár z kreplí
.
Nežne vezmem zlatý pampúch do dlaní
Básnici v ňom ospevujú Lunu
Mesiacu sa nebo gúľať nebráni
Ladí vánok serenády strunu 
.
Mesiac sa ma ani byľku neľaká
Počúva Boh naše hviezdne reči
Láka nebo vesmírneho tuláka
Dotyk Boha choré Duše lieči
.
Vnášam Mesiac opatrne do chaty
Usteliem mu svojej na peľasti
Pegasovi povoľujem opraty
Prvé hviezdy nad obzoron zhasli 
.
D r a g o       17052021 

Mefisto

18.05.2024

Aj na skalách rastú stromy Nezná Život prekážky Čo má mamon na svedomí Zrodilo sa bez lásky .

Skočil by som

16.05.2024

Aj do ohňa by som pre ňu skočil Len keby sa o mňa otrela Keď si trhá chĺpky na obočí Začína byť žena dospelá .

Feferónky 77

14.05.2024

Škoda peňazí, ktoré sme prepili v mladosti. Mohli sme za ne piť v starobe. Na druhej strane sme za tie isté peniaze v mladosti vypili viac. .

atentát Fico nemocnica rooseveltova

Schvaľoval atentát na Fica. Muža odsúdili v superrýchlom konaní, pôjde do väzenia

19.05.2024 18:19

Muž skandoval nenávistné heslá pred nemocnicou, v ktorej sa Fico zotavuje zo zranení utrpených pri stredajšom atentáte.

Kaliňák, Šutaj Eštok,  Gašpar

Jednou z verzií vyšetrovania atentátu na Fica je, že útočník nebol osamelým vlkom

19.05.2024 16:38, aktualizované: 17:50

Šutaj Eštok upozornil, že spolupáchateľmi neboli dvaja ľudia z Handlovej, ako sa šírilo na sociálnych sieťach.

irán.  Ebráhí Raísí

V Iráne havaroval jeden z prezidentských vrtuľníkov, pátrajú po ňom

19.05.2024 16:04, aktualizované: 18:12

Spolu s Raísím cestoval aj iránsky minister zahraničných vecí a ďalší predstavitelia. Ich stav je nejasný.

danko, majerský

Danko: Za okrúhly stôl by si mali sadnúť médiá a vládna koalícia. Líder KDH avizuje nové pravidlá aj mediálny úrad

19.05.2024 15:30, aktualizované: 17:20

Podľa lídra KDH Milana Majerského by sa nad sebou mali zamyslieť aj novinári, no „zošnurovať“ médiá podľa neho nie je najlepší spôsob.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,252
Celková čítanosť: 5738304x
Priemerná čítanosť článkov: 2548x

Autor blogu

Archív