Založ si blog

Netrhám

Vymením vázu za oázu
Milujem kvety na poli
Nečiním božskej kráse skazu
Zlomený kvet mňa zabolí
.

Kvety sú pastvou našim očiam
Do Duše krása preniká
Ja medzi slová kvietky votkám
Lúčneho ku nim koníka
.
Vyrástli kde, tam domov majú
Váza je urna pre kvety
V poli mi zdravia zaželajú
Ku kvietku motýľ priletí
.
Snažia sa včielky proletárky 
Po stonke mravce vylezú
V atómoch Boha tuším kvarky
Natiahnem telo pod brezu
.
Popíjam vône harmančeka,
Medovky, dúšky, šalvie… 
Duša sa sama povyzlieka
Obláčik v nebi ožije
.
Zvončeky, maky, margarétky…
Sťaby ich siali Anjeli
Vábia ma svoje na posiedky
Možno ma čmeliak opelí 
.
Nepoznám všetky podľa mena
Kvetov je veľa, ja som sám
A keď je lúka pokosená
Obraciam pohľad k nebesiam
D r a g o       22052021 

Vstupy

10.05.2024

Nevstúpiš dvakrát do rovnakej rieky Pretože rieka nestojí Robia si tupí neprestajne prieky Múdry je zbojník po zboji .

Na Rováši

08.05.2024

Usteliem si pod hviezdami Chmáry sa mi nevidia Zlé preč a len dobré s nami Zniesli sliepky nosidlá .

S Pannou

06.05.2024

Vrané kone dotiahli noc do dvora Kúsok neba som si tajne odoral Kúsok neba so súhvezdím Barana Hviezdnej Panne budem dvoriť do rána .

Ukrajina SR ČR Čaputová Pavel Návšteva

Prezidentka Čaputová pricestovala do Kyjeva na rozlúčkovú návštevu Ukrajiny

10.05.2024 08:30

Prezidentka končí funkčné obdobie. Navštevuje rôzne krajiny počas rozlúčkových návštev.

Izrael Palestína Gaza tank

Hamas tvrdí, že vývoj rokovaní o prímerí v Pásme Gazy má v rukách Izrael

10.05.2024 08:04

Delegácia Hamasu, ktorá sa v Káhire zúčastňuje na rokovaniach o prímerí v Pásme Gaze, odcestovala z egyptskej metropoly do Kataru.

aktivisti, Tatranská Lomnica,

Ako je to s prepúšťaním v národných parkoch? Aktivisti voči nemu protestovali, Taraba to považuje za pseudoaktivitu

10.05.2024 08:00

Približne 150 aktivistov v Tatranskej Lomnici protestovalo proti prepúšťaniu v správach národných parkov, spojilo sa do živej reťaze.

Ramón Fonseca, panama papers

Zomrel kľúčový aktér kauzy Panama Papers

10.05.2024 07:07

Významný aktér finančného škandálu známeho ako Panama Papers, panamský právnik Ramón Fonseca, zomrel vo veku 71 rokov.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,248
Celková čítanosť: 5725132x
Priemerná čítanosť článkov: 2547x

Autor blogu

Archív