Založ si blog

Deň Otvorených Okien

Deň otvorených okien v Duši 
Záclony snímam, vyvetrám
Netušia muchy, čo sa sluší –
Že Duša nie je starý krám 
.

Zbaviť ju mienim prachu, špiny
Svedomiu nech sa uľaví 
Neresti padlej človečiny
Nestoja za groš deravý 
.
Učeše keď si Duša vlásky
Nahodí keď sa do gala,
Priletia muchy. Šlendriánsky 
Do Duše sa mi vrogalia 
.
Čosi je skryté, zabudnuté
Nezmyje všetky škvrny Čas 
Výčitka kričí spola púte 
Pohne sa Boží kompas v nás 
.
Kedy som..? Čo som..? Jak som mohol..? 
Svedomie za mňa hanbí sa 
Nezvediem viny na alkohol 
Krížuje Perún nebesá 
.
Zostane niečo na pamiatku 
Tam, kde je špina zažratá 
Predĺži výkrik pamäť krátku 
Za svedka volám Sokrata 
…………………………………….
.
Odháňam muchy dotieravé 
Starajú nech sa o seba
Rýpu sa čerti v Božom práve
A hriechy ľudí velebia…
.
D r a g o      28062021

Na Rováši

08.05.2024

Usteliem si pod hviezdami Chmáry sa mi nevidia Zlé preč a len dobré s nami Zniesli sliepky nosidlá .

S Pannou

06.05.2024

Vrané kone dotiahli noc do dvora Kúsok neba som si tajne odoral Kúsok neba so súhvezdím Barana Hviezdnej Panne budem dvoriť do rána .

Feferónky 75

04.05.2024

Na dovolenke som sa vyfotil s opicou. Teraz neviem, kto je kto. Bruselskí vedátori ustanovili, že biela farba neexistuje. Existuje iba veľmi – veľmi svetločierna.

Zuzana Dolinková

Poslanci začali mimoriadnu schôdzu, opozícia chce odvolať Dolinkovú

09.05.2024 18:09, aktualizované: 19:05

Ministerka podľa opozície nerieši problémy zdravotníctva.

Budova Gymnázia Andreja Sládkoviča v Banskej Bystrici

Kedy sa to skončí? Pre bombovú hrozbu evakuovali ďalšie školy

09.05.2024 16:09

Na dvoch stredných školách muselo byť vo štvrtok prerušené vyučovanie. Dôvodom boli výhražné emaily.

šimkovičová, michelko

Hlas a SNS zhodu nenašli. Hlasovanie o osude FPU je neisté, opozícia hovorí o zoštátnení kultúry

09.05.2024 16:00, aktualizované: 17:29

Zatiaľ nie je jasné, či sa o návrhu o FPU stihne hlasovať už dnes.

Okudzhava 1999 2r

Storočný Okudžava. Čo odkazuje dnešku ruský bard vyše štvrťstoročia po smrti?

09.05.2024 16:00

Bulat Okudžava by mal dnes sto rokov. V rozhovore, ktorý poskytol Pravde necelý rok pred smrťou, vyslovil dodnes aktuálne myšlienky o Rusku.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,247
Celková čítanosť: 5724524x
Priemerná čítanosť článkov: 2548x

Autor blogu

Archív