Založ si blog

V Rúne Barana

Vyprosím od rána kvapku rosy
Trbliecu sa perly po tráve
Drobný drozd si so mnoui poklábosí
Zabúdam na kĺby boľavé
.

Vďačný som za hĺtok vzduchu svieži
Čašu Božej Lásky zarána
Opýtam sa Času, kam tak beží
Zrodený som v rúne Barana 
.
Usmejem sa prvým lúčom slnka
Papršlek sa vlúdi do tela
Potôčik mi za ušami žblnká
Mlynček – ten si svoje omieľa
.
Pokloním sa Zemi po kolená – 
Naša dobrá starostlivá Mať
Chamtivosťou spupných zneuctená 
Daj Boh, aby mohla pookriať
.
Pristavím sa sivom pri kameni – 
Veľa toho starec pamätá
Čo Boh mieni, ľudská hlúposť mení 
Od pachtivých prahne planéta
.
Každý strom je malý oltár Bohu
Vzpína svoje ruky do neba
Nezábudky vzlietli na oblohu
Len Život je denná potreba
.
Hľadám seba ako ihlu v stohu
Veľakrát som stúpil na hrable
Rozsvietilo sa mi, vďaka Bohu
Môj Osud sa so mnou nebabre 
……………………………………………
Drží ma, jak rybu za žiabre…
.
D r a g o       31082021 

Feferónky 77

14.05.2024

Škoda peňazí, ktoré sme prepili v mladosti. Mohli sme za ne piť v starobe. Na druhej strane sme za tie isté peniaze v mladosti vypili viac. .

Feferónky 76

12.05.2024

Toľko pili na jeho zdravie, až sa stal nesmrteľným. Neposielajte ľudí do… Slušnejšie je poslať ich z bodu A do bodu B. .

Vstupy

10.05.2024

Nevstúpiš dvakrát do rovnakej rieky Pretože rieka nestojí Robia si tupí neprestajne prieky Múdry je zbojník po zboji .

Ján Hrubala, ŠTS

Ján Hrubala sa vzdal funkcie predsedu Špecializovaného trestného súdu

15.05.2024 14:52

Sudca Ján Hrubala sa vzdal funkcie predsedu Špecializovaného trestného súdu.

Baltimore most demolícia

Vyšetrovanie zrútenia mosta v Baltimore odhalilo problémy lode už pred vyplávaním

15.05.2024 14:47

Nákladná loď, ktorá v marci narazila do prístavného mosta v Baltimore, postihli niekoľko hodín pred vyplávaním dva výpadky prúdu.

francuzski policajti shutterstock

Mucha na úteku a dvaja zabití strážcovia väzňa. Bolo to prepadnutie, aké Francúzsko v tomto storočí nezažilo

15.05.2024 14:00

Maskovaní muži, ktorí strieľali z brokovníc, dostali na slobodu 30-ročného recidivistu. Dalo sa predísť masakre, ktorá otriasla celým Francúzskom?

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,250
Celková čítanosť: 5733457x
Priemerná čítanosť článkov: 2548x

Autor blogu

Archív