Založ si blog

Ej, Baba – Ryba

Nebili sa o mňa nikdy dievčatá
Bacuľatá, nohatá či vysmiata
Ani iné – utajím ich po mene – 
Brali na mňa, ale iba – kamene
.
Márne som sa s nimi snažil tak i tak
Do Edenu zakaždým som zmeškal vlak
Nezviezol ma ani furman dolinou
Každú noc som ronil slzy za inou 
.
Nevonia im moja koža bez tetu
Netetoval sa ani brat Winnetou
Bez pírsingu a chochola na bedni
V rebríčku som u nich stále posledný
.
Hrávali sme spolu vadí – nevadí
Hlad ma zmáral, nik mi brucho nehladil 
Len rúško mi skĺzlo z nosa na kosa
Honosím sa, aj iní sa honosia
.
Muž sa žení a žena sa ochlapí
Kde je sever, treba pozrieť do mapy
Čierne, biele, šedivé i ryšavé
Chcú, aby som robil stojku na hlave
.
Zlatý poklad ukryl som si do žily
Iba vo sne sme si lásku sľúbili
Na gitare nehrám, iba na nervy
Neveriacej nemôžem byť neverný 
.
Zuby čistím, aj nohy si umyjem
Múdre baby nalepia sa na príjem 
Nepríjemný príjem babu nevábi
Princezné sa premieňajú na žaby
.
Nemusia ma tety ani dievčatá
A čo bolo, to sa dávno neráta
Vyberiem sa hore hájom na skúsy
Sám sa musím, keď ma žiadna nemusí
.
Kto sa bojí, nech do lesa nechodí
Mlsá medveď maliny aj jahody
Chodia baby na párty aj na huby
Nedajboh sa do niektorej zaľúbim
.
Letia roky a život sa šuverí
Otupeli láskyplné pomery
Tie, ktoré som považoval za modly
Dávno sa mi na môj mešec vybodli 
.
Ani viera, ani nádej… bez lásky
Zostali mi po nich iba obrázky
V pamäti sa mladosti film premieta
Už len guma v trenírkach je napätá
.
V živote ma žiadna hepa nechcela
A ja hlúpy videl som v nej anjela
Keď sa anjel v ženskej koži rozčertí
Utekajú drsní chlapi z omerty
.
Žiadna panna sa kvôli mne netrápi
V presvedčení, že chlapi sú atrapy
Inzeráty prinášajú noviny
Hoď kameňom po mne, kto si bez viny
.
Za všetkým ja ženu hľadať nemienim
Zabrala by veľa miesta v posteli
Keď Barbora vtiahne sane do dvora
Možno sa ma ujme dáka potvora
…………………………………………………
.
Muž a Žena spojité sú nádoby
Nadávajú aj laškujú cez mobil
Kým neboli vynájdené mobily
Muž a Žena sa jak Ľudia ľúbili
.
D r a g o      04092021 

Na Rováši

08.05.2024

Usteliem si pod hviezdami Chmáry sa mi nevidia Zlé preč a len dobré s nami Zniesli sliepky nosidlá .

S Pannou

06.05.2024

Vrané kone dotiahli noc do dvora Kúsok neba som si tajne odoral Kúsok neba so súhvezdím Barana Hviezdnej Panne budem dvoriť do rána .

Feferónky 75

04.05.2024

Na dovolenke som sa vyfotil s opicou. Teraz neviem, kto je kto. Bruselskí vedátori ustanovili, že biela farba neexistuje. Existuje iba veľmi – veľmi svetločierna.

Zuzana Dolinková

Poslanci začali mimoriadnu schôdzu, opozícia chce odvolať Dolinkovú

09.05.2024 18:09, aktualizované: 19:05

Ministerka podľa opozície nerieši problémy zdravotníctva.

Budova Gymnázia Andreja Sládkoviča v Banskej Bystrici

Kedy sa to skončí? Pre bombovú hrozbu evakuovali ďalšie školy

09.05.2024 16:09

Na dvoch stredných školách muselo byť vo štvrtok prerušené vyučovanie. Dôvodom boli výhražné emaily.

šimkovičová, michelko

Hlas a SNS zhodu nenašli. Hlasovanie o osude FPU je neisté, opozícia hovorí o zoštátnení kultúry

09.05.2024 16:00, aktualizované: 17:29

Zatiaľ nie je jasné, či sa o návrhu o FPU stihne hlasovať už dnes.

Okudzhava 1999 2r

Storočný Okudžava. Čo odkazuje dnešku ruský bard vyše štvrťstoročia po smrti?

09.05.2024 16:00

Bulat Okudžava by mal dnes sto rokov. V rozhovore, ktorý poskytol Pravde necelý rok pred smrťou, vyslovil dodnes aktuálne myšlienky o Rusku.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,247
Celková čítanosť: 5724299x
Priemerná čítanosť článkov: 2548x

Autor blogu

Archív