Založ si blog

Feferónky 29

Ak má niekto smolu, otehotnie aj od vibrátora. 
.
 
Nie všetky ženy sú bosorky, ale všetky bosorky sú ženy. 
.

 
Nádej som nestratil. Iba som ju kamsi zapotrošil. 
.
 
Odkedy si kúpila počítač, už so mnou nepočíta. 
.
 
Ja tu neležím, ja tu iba hľadám stratenú rovnováhu. 
.
 
Život mi nič nedaroval, všetko, čo mám, 
som si poctivo nakradol týmito rukami. 
.
 
Neznášam uzavretý priestor. Napríklad krčmu, keď som vonku. 
.
 
Pes psa pozná vždy. Človek človeka len keď ho potrebuje. 
.
 
Veľké zvieratá na svoju ochranu nepotrebujú zákon, ale gorily. 
.
 
Nie všetky zvieratá sú nemé tváre. 
.
 
Peniaze sa perú, prémie premývajú. 
.
 
Nepodceňujte humor, berte ho vážne. 
.
 
Aby vás anjel strážny strážil, musíte s ním spísať dohodu. 
.
 
Možno aj v Nebi sú voľby a boj o korytá, 
a odtiaľ sa to prenáša k nám. 
.
 
Z ekonomických pilierov nám už zostali iba barly. 
.
 
Keby mali ryby skafandre, mohli by žiť na súši. 
.
 
Škoda, že Jánošík nerozdával aj rozum. 
.
 
Zmysel života? Kŕmiť parazitov a splácať dlhy. 
.
 
Ak vás pošle žena k vode, nezabudnite si udicu. 
.
 
Pri pozeraní televízie som vymenil lupienky za meprobamat. 
.
 
Zdravie sa nedá kúpiť, zato choroby sa dajú veľmi pekne speňažiť. 
.
 
 
dr

Na Červenom Koni

20.05.2024

Osedlám si červeného koňa Vydáme sa noci oproti Po skalinách podkovičky zvonia Za chrbtom nám vyjú kojoty .

Mefisto

18.05.2024

Aj na skalách rastú stromy Nezná Život prekážky Čo má mamon na svedomí Zrodilo sa bez lásky .

Skočil by som

16.05.2024

Aj do ohňa by som pre ňu skočil Len keby sa o mňa otrela Keď si trhá chĺpky na obočí Začína byť žena dospelá .

novinári, Rooseveltova nemocnica

Fico je pri vedomí a komunikuje, podstúpil CT brušnej dutiny

21.05.2024 11:20

Premiéra vážne postrelil 71-ročný muž po stredajšom výjazdovom rokovaní vlády v Handlovej.

nr sr, parlament atentát, fico

Uznesenie je pre strany so „zdravým rozumom“. NR SR pokračuje, Žiga: Chod štátu nezastaví žiadny atentátnik

21.05.2024 11:14

Smer chce vyslať signál zmierenia, preto pripravil uznesenie na odsúdenie atentátu na Roberta Fica.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

V rámci akcie Klient zadržali sedem osôb, z toho štyroch policajtov

21.05.2024 11:10

Stíhaní sú za trestné činy podplácania, respektíve zneužívania právomoci verejného činiteľa a prijímania úplatku.

Kráľ na ťahu, relácia, ta3

Král na ťahu na ta3: Mimoriadne vysielanie v zmenenom čase. Kaliňák, Šutaj Eštok a Žiga o aktuálnom dianí

21.05.2024 11:00

V pondelok 21. mája už o 18.45 h na ta3. Diskutovať prídu traja politici, aktuálne zodpovední za chod štátu.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,253
Celková čítanosť: 5740764x
Priemerná čítanosť článkov: 2548x

Autor blogu

Archív