Založ si blog

Namaľuj

Namaľuj mi nočné nebo plné hviezd,
Na ňom chodník, ktorý bude k Tebe viesť.
.

Namaľuj mi Lunu, čo nám posvieti, 
Strapatý chvost zatúlanej kométy.
.
Namaľuj mi seba v svite Mesiaca, 
Namaľuj mňa, jak sa k Tebe potácam, 
.
Ako s Láskou cez tŕnie sa predieram. 
Na schod sadnem, keď Ti dôjdem ku dverám,
.
Nadýcham sa vôní z Tvojej záhrady, 
Tvoj dotyk mi strastné žitie osladí
.
Namaľuj, jak máme ruky spojené,
Namaľuj, jak okreje muž pri žene, 
.
Ako sa nám v noci stretnú pohľady, 
Ako je to, keď Ťa nežne pohladím, 
.
Keď sú spolu naše Duše v pohode. 
Namaľuj, jak pláva parník po vode…
.
Namaľuj, jak nebom pláva naša loď – 
Láska je náš kapitán i lodivod. 
.
Do srdca si Tvoj obrázok uschovám, 
Nech nás chránia Siedmi Dobrí Duchovia.
.
D r a g o      02012022   

Na Červenom Koni

20.05.2024

Osedlám si červeného koňa Vydáme sa noci oproti Po skalinách podkovičky zvonia Za chrbtom nám vyjú kojoty .

Mefisto

18.05.2024

Aj na skalách rastú stromy Nezná Život prekážky Čo má mamon na svedomí Zrodilo sa bez lásky .

Skočil by som

16.05.2024

Aj do ohňa by som pre ňu skočil Len keby sa o mňa otrela Keď si trhá chĺpky na obočí Začína byť žena dospelá .

SR Bratislava Vajnorská električková trať oprava termín BAX

Na križovatke Vajnorská a Odborárska sa zrazilo auto s električkou

20.05.2024 08:44

Nehoda je aj na vjazde do Bratislavy zo Svätého Jura, premávka sa tam spomaľuje.

Maturity maturant

Maturanti začali ústnu časť "skúšky dospelosti", štát posilňuje bezpečnosť

20.05.2024 07:20, aktualizované: 08:08

Ústna časť "skúšky dospelosti" sa na jednotlivých stredných školách uskutoční v termíne od 20. mája do 7. júna.

Russia Ukraine War Murals Photo Gallery

ONLINE: Posilnili sme svoje pozície v Charkovskom regióne, tvrdí Zelenskyj

20.05.2024 07:00, aktualizované: 08:35

Podľa hodnotenia ukrajinského prezidenta Volodymyra Zelenského sa ruskej armáde nedarí rozšíriť front tak, aby oslabil ukrajinskú obranu.

Laj Čching-te

Nový prezident Taiwanu Laj Čching-te zložil prísahu, Blinken gratuluje

20.05.2024 06:55

Obyvateľom poďakoval za ich "ráznu obranu demokracie" a za to, že sa "nenechajú ovplyvniť vonkajšími silami".

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,253
Celková čítanosť: 5739130x
Priemerná čítanosť článkov: 2547x

Autor blogu

Archív