Založ si blog

Luna v Lete na Výlete

Do okna mi plná Luna nazrela 
Pozývam ju na šáločku kávy
Po mesiaci zas do krásy vyzrela
Prišla kaziť moje cnostné mravy
.

Na strechu som vyšiel Lune v ústrety
Noc je blahá, z lipy sála leto 
Netopier je kapitánom korvety
Nenápadne popri Lune zlietol 
.
Objala ma nežne ako za mladi
Od rosy má bosé nôžky chladné
Modeluje slávik do tmy rulády
Komáre sú krvilačno hladné 
.
Usmieva sa, veľa toho nevraví
Našpúli si na jemný bozk pery
Žblnkneme si božský nektár do kávy
Vytuším, kam moja malá mieri 
.
Roztrúsené hviezdy oči privreli 
Luna lampáš po polnoci stlmí 
Nasávame s láskou z Sherry Morelly 
Astrálom nás unášajú vlny
.
Plávame a držíme sa za dlane
Netopier nás pri korvete čaká
Do tvárí nám vlahý vánok zavanie 
V astrále je more malá mláka… 
.
D r a g o      14062022   

Mefisto

18.05.2024

Aj na skalách rastú stromy Nezná Život prekážky Čo má mamon na svedomí Zrodilo sa bez lásky .

Skočil by som

16.05.2024

Aj do ohňa by som pre ňu skočil Len keby sa o mňa otrela Keď si trhá chĺpky na obočí Začína byť žena dospelá .

Feferónky 77

14.05.2024

Škoda peňazí, ktoré sme prepili v mladosti. Mohli sme za ne piť v starobe. Na druhej strane sme za tie isté peniaze v mladosti vypili viac. .

SR premiér Fico atentát stav Kaliňák BBX

Tri dni po atentáte na Fica: Čo zatiaľ vieme? Otázky a odpovede, premiér ostáva na JIS, atentátnik ide pred súd

18.05.2024 07:00

Premiérov stav je stále vážny, súd bude rozhodovať o väzbe pre útočníka. Zatiaľ to viac ako na upokojenie vyzerá na pokračujúcu polarizáciu.

zlodej, krádež, lúpež, zlodeji, kradnutie

Fontána di Trevi aj Eiffelova veža. Pozrite si rebríček krajín, kde si treba dať najväčší pozor na vreckárov

18.05.2024 06:00

Britskí odborníci zostavili tzv. Európsky index vreckových krádeží. Pri ktorých turistických atrakciách sa najviac kradne?

Erik Kaliňák

Po atentáte na Fica čelia vyhrážkam koaliční poslanci aj minister. Viacerí majú sprísnený režim

18.05.2024 06:00

Vyhrážky smerovali aj na iných poslancov a ministrov.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Zelenskyj: Absurdné, Západ sa bojí porážky Ruska, ale nechce ani aby prehrala Ukrajina

18.05.2024 06:00, aktualizované: 07:00

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj sa posťažoval, že Západ Ukrajine zakazuje používať zbrane dodané Európou a Spojenými štátmi k úderom na ruské územie.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,252
Celková čítanosť: 5736396x
Priemerná čítanosť článkov: 2547x

Autor blogu

Archív