Založ si blog

Nekajam sa

Neľutujem, že som ľúbil 
Snívajúc sen nesmelý 
Volali ma zbierať huby
Ja som hlivel v posteli 
.

Prvá panna bola Anna
Priplietla sa Alena
Tretia – aj tá bola švárna
Štvrtá ušla bez mena 
.
Hľadal som ja inú milú
Ktorá milou nebola 
Lepil som sa na spanilú
Čo ma mala za vola 
.
Lepil som sa… Mňa lepili…
Lepidlo ma nelepí
Bol som málo roztomilý
Robiac v Láske preklepy
.
Jará Jara, chudá Ľuda
Mária či JIřina… 
Čierťa v Duši nezabúda 
Keď ho vnorím do vína 
.
Strieľal Amor len tak zbrusu
Vždy ma trafil do päty
Na čelo som dostal pusu 
A hneď boli klebety 
.
Nezná Láska zľutovania 
Robí si z nás dobrý deň
Nadarmo sa Duše bránia 
Keď zosladne v srdci blen 
.
D r a g o      20082022 

Na Rováši

08.05.2024

Usteliem si pod hviezdami Chmáry sa mi nevidia Zlé preč a len dobré s nami Zniesli sliepky nosidlá .

S Pannou

06.05.2024

Vrané kone dotiahli noc do dvora Kúsok neba som si tajne odoral Kúsok neba so súhvezdím Barana Hviezdnej Panne budem dvoriť do rána .

Feferónky 75

04.05.2024

Na dovolenke som sa vyfotil s opicou. Teraz neviem, kto je kto. Bruselskí vedátori ustanovili, že biela farba neexistuje. Existuje iba veľmi – veľmi svetločierna.

Poľsko, NATO

Neveríme, že Putin nezaútočí: Poľsko stavia bunkre a zákopy na hraniciach s Ruskom a Bieloruskom

09.05.2024 15:26

Minister obrany dodal, že v stredných a východných vojvodstvách Poľska sú rozmiestnené vojenské jednotky, ktoré poskytujú podporu pohraničnej stráže.

Alkoholtester / Tester /

Obrovský hazard: Vodič kamiónu nafúkal tri promile, ďalší zdemoloval múr materskej školy

09.05.2024 15:01

Trnavská vyšetrovateľka vzniesla obvinenie 54-ročnému vodičovi kamióna, ktorý šoféroval pod vplyvom alkoholu.

Najvyšší súd NS

Výbor o kontrole ministerstva na Najvyššom súde nerokoval, opozícia kritizuje a žiada odpovede

09.05.2024 14:40

Členovia výboru po ukončení rokovania diskutovali o téme neformálne.

David Cameron

Cameron s odkazom na Rusko: Británia má nástroj, musí mať odvahu konať a použiť ho

09.05.2024 14:15

My v Británii a na širšom Západe máme nástroj. Otázkou je, či máme odvahu ju použiť - odvahu konať, povedal Cameron.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,247
Celková čítanosť: 5723492x
Priemerná čítanosť článkov: 2547x

Autor blogu

Archív