Založ si blog

Štyri Nočné Obdobia

Márne ma hľadáš tam, kde nie som 
V tele je Duša ukrytá 
Dal som sa uniesť letným lesom 
Nabažil som sa dosýta 
.

Putujem šírou bielou pláňou 
Navialo snehu cez ploty 
Dotkla si sa ma teplpu dlaňou 
Vietor si rubáš zapotil 
.
Plachtíme s vtákmi ponad hory
Labuť nám telá operí 
Túžobný ohník Lásky horí 
Blaží ma tvoj bozk na pery 
.
Tratíme putá zemskej tiaže 
Plápolá sína obloha 
Bozky sú Lásky apanáže 
Ľúbenie máme  od Boha 
.
Chvejú sa stromy obnažené 
Neučesané, v negliže 
Anjelskú nehu tuším v žene 
Voda z nás plameň olíže 
.
Márne ťa hľadám tam, kde nie si 
V tele sa Duša ukrýva
Odvial Čas mladé majálesy
Plešatie márnosť šedivá
……………………………………………
Úprimná Viera Nádej kriesi
Never, že Boh sa nedíva… 
.
D r a g o     15092022 

Na Rováši

08.05.2024

Usteliem si pod hviezdami Chmáry sa mi nevidia Zlé preč a len dobré s nami Zniesli sliepky nosidlá .

S Pannou

06.05.2024

Vrané kone dotiahli noc do dvora Kúsok neba som si tajne odoral Kúsok neba so súhvezdím Barana Hviezdnej Panne budem dvoriť do rána .

Feferónky 75

04.05.2024

Na dovolenke som sa vyfotil s opicou. Teraz neviem, kto je kto. Bruselskí vedátori ustanovili, že biela farba neexistuje. Existuje iba veľmi – veľmi svetločierna.

Budova Gymnázia Andreja Sládkoviča v Banskej Bystrici

Kedy sa to skončí? Pre bombovú hrozbu evakuovali ďalšie školy

09.05.2024 16:09

Na dvoch stredných školách muselo byť vo štvrtok prerušené vyučovanie. Dôvodom boli výhražné emaily.

šimkovičová, michelko

Hlas a SNS zhodu nenašli. Hlasovanie o osude FPU je neisté, opozícia hovorí o zoštátnení kultúry

09.05.2024 16:00

Zatiaľ nie je jasné, či sa o návrhu o FPU stihne hlasovať už dnes.

Okudzhava 1999 2r

Storočný Okudžava. Čo odkazuje dnešku ruský bard vyše štvrťstoročia po smrti?

09.05.2024 16:00

Bulat Okudžava by mal dnes sto rokov. V rozhovore, ktorý poskytol Pravde necelý rok pred smrťou, vyslovil dodnes aktuálne myšlienky o Rusku.

Poľsko, NATO

Neveríme, že Putin nezaútočí: Poľsko stavia bunkre a zákopy na hraniciach s Ruskom a Bieloruskom

09.05.2024 15:26, aktualizované: 16:02

Minister obrany dodal, že v stredných a východných vojvodstvách Poľska sú rozmiestnené vojenské jednotky, ktoré poskytujú podporu pohraničnej stráže.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,247
Celková čítanosť: 5723603x
Priemerná čítanosť článkov: 2547x

Autor blogu

Archív