Založ si blog

U Morfea

Snívajú sa mi vlny mora 
Podajú si ma priatelia 
Zabudnúc, že je doba chorá
O smiech sa so mnou podelia 
.

Snívajú sa mi zlaté role
Aj moja rodná dedina 
Pasúce kravy na obzore
Starý ma gaštan spomína 
.
Snívajú sa mi huby v lese
Zbierajú mi ich pred nosom 
Voľakto plný košík nesie
Zazerám naňho úkosom 
.
Snívajú sa mi modré časy
Dotyky Lásky na Duši 
Amor mi cesru zatarasil 
A Čas mi slzu osušil 
.
Snívajú sa mi koľajnice
Bludisko sa mi vymklo z nôh
Potrafiť neviem do stanice 
Tmolím sa ako trubiroh
.
Sníva sa mi, že len tak letím 
Bez dronu a tiež bez krídel 
Zapadli prachom epolety
Ktoré mi blázon závidel
.
Sníva sa mi aj moja práca 
Bezo mňa to tam nefrčí 
Na miesto činu drúk sa vracia 
Poturčil som sa na Furči 
.
Sníva sa mi aj moja Milá 
S nehou sa ku mne privinie 
Z pohára Lásky so mnou pila 
A tvárila sa nevinne
.
Snívajú sa mi tí, čo ušli
Spočinúc v lone Večnosti
Počúvam piesne v morskej mušli 
Snívanie Svety premostí 
.
Snívajú sa mi tí, čo žijú
Aj keď sú veľmi ďaleko 
Každý mí svoju Kalváriu
Pokľakli vŕby nad riekou 
.
Snívalo sa mi, že som v  Raji .
Démoni sa mi snívali… 
Morfeus od nás čosi tají 
Preto sme stále ospalí 
.
Sníval sa mi aj Koniec Sveta 
Sálala žiara z výbuchu 
Hypnos mi triašku spánku preťal 
Plachtili ryby vo vzduchu 
.
Sníva sa mi, že trniem bosý 
Alebo v jednom sandále…
……………………………………..
Namiesto kosy kombajn kosí –
Človek má stále na mále…
.
D r a g o     27092022 

Skočil by som

16.05.2024

Aj do ohňa by som pre ňu skočil Len keby sa o mňa otrela Keď si trhá chĺpky na obočí Začína byť žena dospelá .

Feferónky 77

14.05.2024

Škoda peňazí, ktoré sme prepili v mladosti. Mohli sme za ne piť v starobe. Na druhej strane sme za tie isté peniaze v mladosti vypili viac. .

Feferónky 76

12.05.2024

Toľko pili na jeho zdravie, až sa stal nesmrteľným. Neposielajte ľudí do… Slušnejšie je poslať ich z bodu A do bodu B. .

Obit Buell Pulitzers

Sekundy paľby na Reagana sa podobali na streľbu proti Ficovi. Atentáty na svetoznámych lídrov: kto prežil a koho zabili?

16.05.2024 20:35

Podobne ako na Roberta Fica aj na Ronalda Reagana si páchateľ počkal pred budovou. Aj vtedy ochranka nedokázala zabrániť atentátu.

juraj c. strelec

Policajné hliadky a šokovaní susedia. Čo hovoria o atentátnikovi na Fica ľudia, ktorí ho poznajú

16.05.2024 20:00

Podľa zistení Pravdy amatérsky básnik z Levíc, ktorý päťkrát vystrelil na premiéra, svojím konaním poriadne zaskočil nielen svojich známych, ale aj rodinných príslušníkov.

drogy, metamfetamín, Sinaloa

Španielska polícia zhabala 1,8 tony metamfetamínu mexického kartelu Sinaloa

16.05.2024 19:07

Ide o historicky najväčšie zachytenie metamfetamínu v Španielsku a druhé najväčšie v Európe.

Čaputová, Pellegrini, Fico, vyhlásenie, atentát

Atentát ako dôsledok polarizácie? Nájdeme cestu k upokojeniu a nie k zhoršeniu situácie?

16.05.2024 19:00

Najvyšší čas zatiahnuť ručnú brzdu. Atentát na premiéra Roberta Fica otriasol spoločnosťou a jej súdržnosťou. Bude to pre nás budíčkom? Upokojujme napätie slušným dialógom.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,251
Celková čítanosť: 5734958x
Priemerná čítanosť článkov: 2548x

Autor blogu

Archív