Založ si blog

Skočil by som

Aj do ohňa by som pre ňu skočil
Len keby sa o mňa otrela
Keď si trhá chĺpky na obočí 
Začína byť žena dospelá 
.

Skočil by som pre ňu aj do vatry
Len keby sa na mňa pozrela 
Päť komárov by som pre ňu skántril 
Akože som Sherry Morella 
.
Skočil by som pre ňu do pahreby
Len keby sa na mňa usmiala 
Možno by som dámu kráľom prebil 
Jej psa by som odel do gala 
.
Do uhlíkov by som skočil… Možno… 
Neviem, čo má baba za lubom 
Keby bola malou veľkomožnou 
Dal by som jej párik holubov. 
.
Skočil by som pre ňu do popola
Popol až tak veľmi nepáli 
Sám zo seba robí osol vola 
Keď si balí kravu na Bali 
.
Skočil by som pre ňu do výčapu
Zobral by som džbánok vinčiska 
Nech zvie panna, z čoho muchy kapú 
A potme by som ju vystískal
.
D r a g o      30102022   

Mesačné Pastorále

07.09.2024

Prečo Mesiac dnes tak smutne svieti? Prečo mlčí ako v ľade ryba? Na nebi sa drží popamäti Dobrodruhom z cesty neuhýba .

Pod Jabloňou

05.09.2024

Uviazal Čas som ku jabloni Uviazol som s ním v mladosti Zvončekmi jabĺk august zvoní Hádam ma jabloň pohostí .

Cez Uši

03.09.2024

Chcem sa pozrieť verejnosti do uši Viem, že sa to bohvieako nesluší Priateľ Oto otoskop mi požičal Aj keď je to v dnešných časoch nezvyčaj .

Erdogan

Erdogan vyzval na vytvorenie moslimskej aliancie proti Izraelu

07.09.2024 22:35

Turecký prezident vyhlásením reagoval na smrť aktivistky s tureckým a americkým občianstvom, ktorú zabila izraelská armáda počas protestu.

letisko, vide, schwechat

Muž chcel prepašovať cez rakúske letisko kokaín v opierke invalidného vozíka. Odhalili ho policajné psy

07.09.2024 21:50

Muž vzbudil u polície podozrenie. Tá následne odhalila 14 kilogramov kokaínu v hodnote približne 1,5 milióna eur.

Michel Barnier

Vo Francúzsku vyšli do ulíc tisícky demonštrantov. Nesúhlasia s vymenovaním Barniera za premiéra

07.09.2024 20:26

Na protesty proti Macronovi ešte pred Barnierovým vymenovaním vyzvala ľavica, ktorá síce vyhrala voľby, ale nedostala šancu zostaviť vládu.

nehoda, kúty, hasiči

Mladík šoféroval bez vodičáku, s autom skončil v rieke. So spolujazdcami utrpeli vážne zranenia

07.09.2024 19:29

Po náraze sa auto prevrátilo na strechu. Najmladší účastník nehody mal iba 11 rokov.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,308
Celková čítanosť: 5887090x
Priemerná čítanosť článkov: 2551x

Autor blogu

Archív