Založ si blog

Berty z Puberty

Šli sme si oproti 
          Po pešníčku v poli
Srdce sa zmietalo 
          V hlúpom nepokoji 
.

Keď sme sa zrovnali
          Chodníček bol úzky
Môj pohľad vylovil 
          Dve hruštičky z blúzky 
.
Lapal som po dychu 
          Ostýchavo krotký 
Chcelo sa mi vyhnúť
          Zvodom podobrotky 
.
Keď sme sa zrovnali 
          Stretli sa nám oči 
Na lúčnych koníkoch 
          Vozil som ťa v koči 
.
Si sa mi usmiala 
          Mal som rumeň v tvári 
Po tvojom pýtaní 
          Jak sa Láske darí 
.
Stokrát nám žičili 
          Motýle aj kvety 
Zbožňoval som v tebe 
          Sladkú Vúmenprety 
.
Jazyk mi zdrevenel
          Nevydal som hlásku 
Amor ma prvýkrát 
          Pripravil o Lásku 
.
Pozlatilo slnko 
          Letu epolety
Myšlienkou som zhrešil – 
          Už som nebol svätý 
.
D r a g o      04112022  

Kvapka

25.06.2024

Inkarnujem v kvapku dažďa Dokvapnem ti na telo V lete, keď sa ľudia smažia Spočiatku len nesmelo .

Feferónky 85

23.06.2024

Zdá sa mi, že som lesbik. Dookola toľko pekných chlapcov, a mne sa páčia ženy. . Bruselskí vedátori zistili, že najmladšia generácia absolventov univerzít nerozumie čítanému textu. O písanom ani nepíšem. .

Feferónky 84

21.06.2024

Za stolom sme vypili po dva poháriky. Zato pri dverách sme vypili sedem kapurkových. . Páčia sa mi dlhé vlasy, ale nie na ženských nohách. .

Tibor Gašpar / Robert Fico /

Smer kritizuje českú políciu. Za rozhodnutím nestíhať schvaľovanie útoku na Fica v ČR vidí Gašpar politiku

26.06.2024 12:45

Situáciu dal Gašpar do kontextu s tým, čo podľa vlastných slov vidí ako snahu českých politických špičiek „rozrušiť" vzťahy SR a ČR.

medveď

Vláda vzala späť návrh ústavného zákona o odstrele medveďov

26.06.2024 12:22

Dôvodom je prijatie obsahovo zhodnej novely zákona Národnou radou.

Armáda / Vojak / Lešť / Cvičenie /

V druhom polroku sa slovenskí vojaci zapoja do 60 cvičení mimo územia SR

26.06.2024 12:01

Rozhodla o tom vláda, ktorá odobrila aj prechod cez slovenské územie pre ozbrojené sily členských krajín NATO.

Rusko, Kremeľ, Moskva

Ruský poslanec navrhuje verejne bičovať 'neposlušných' Rusov na Červenom námestí

26.06.2024 11:43

Tí, ktorí činia pokánie, by sa mali verejne ospravedlniť a verejne dostať 20 rán bičom na Červenom námestí, povedal.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,271
Celková čítanosť: 5788333x
Priemerná čítanosť článkov: 2549x

Autor blogu

Archív