Založ si blog

Vrásky, Pí – sí

 
V r á s k y 
 

Opŕchli Lásky
Jak sedmokrásky po lete 
A nové vrásky 
Osud skúša 

Spomienky lovím do siete

Vrásky nebolia –
Iba Duša
 

D r a g o     11062009
 
 

Pí – sí 
 

či rátač, ako mu ja vravím
má megabajtov, až to bolí
Uložíš doňho celé hory…
(od Atómu po Vesmír celý),
aj spať s ním môžeš na posteli

Veď odpovede na otázky
sú tu vždy uložené.
A ak chceš, môžeš dvoriť žene.
Neznámej. .. Hlavne bez prekážky.

No dotyk, nežné pohladenie,
a či na tvári úsmev milý,
pohľad, čo vraví – Ja ťa ľúbim…

Nad rátačove je to sily!

Čo v srdci nosíš, to je tvoje
Človek by mal tu byť pre ľudí
A stroje – nech si ľúbia stroje! 

 
(A to ešte nehovorím, že môžu vypnúť prúd..!)

 
D r a g o     11062009

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Sheffield

Britská polícia zadržala tínedžera, ktorý útočil v škole v Sheffielde

01.05.2024 21:49

Polícia uviedla, že chlapec útočil ostrým predmetom - predpokladá sa, že šlo o sklenený črep.

Tank / Gaza /

V Gaze je viac vojnového odpadu než na Ukrajine, tvrdí OSN

01.05.2024 21:31

Pre porovnanie, frontová línia na Ukrajine má dĺžku takmer tisíc kilometrov, Pásmo Gazy 40 kilometrov.

Gruzínsko / Tbilisi /

Gruzínska polícia počas protestov v Tbilisi zadržala desiatky osôb. V putách skončil aj líder opozície

01.05.2024 21:19

Na rozohnanie davu ľudí, ktorí sa zišli na zhromaždení proti prijatiu zákona o transparentnosti zahraničného vplyvu, použila gruzínska polícia slzotvorný plyn, vodné delá a obušky.

Zuzana Čaputová

Prezidentka Čaputová: Hlas Slovenska po vstupe do EÚ zosilnel

01.05.2024 20:46

Hlava štátu to uviedla pri príležitosti stredajšieho 20. výročia vstupu SR do EÚ.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,243
Celková čítanosť: 5710581x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív