Založ si blog

Makochválovďakyvzdanie

 
Rezance sú veľmi zdravé.

Ráno si ich dám ku káve,

cez deň k čaju, večer k vínu

Na slíže mám stále slinu…

 

Ak je na nich veľa maku,

vyrovnajú sa zázraku 

veľkej eurokonomiky.

Jeden žajdlík, dva žajdlíky…

 

zaženú hlad na pár hodín.

V črevnobioplyne splodín

rezancov mám plnú pusu –

z popradského Papyrusu.

 

Vďaka, Anka, Magduš, Hela –

napchatý som do večera.

Triky vepřo – zelo – knedlí

od závisti celkom zbledli. 

 

Preto už aj vláda mladá

papkať slíže nás pobáda. 

(Díler nesie na tom vinu,

že je mak bez heroínu). 

 

(Venujem vyššie menovaným devám

za chutné makové rezance)

 

D r a g o       01122011
 
 

ilustrácia: Juraji Kováč

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

trump

Ďalší útok na Kapitol? Výsledky volieb uznám, len ak budú čestné, uviedol Trump

02.05.2024 21:52

Podobné slová použil aj v rokoch 2016 a 2020.

Miloš Vučevič

Smer Moskva. Srbský parlament potvrdil novú vládu, na niektorých ministrov sú uvalené sankcie

02.05.2024 21:19

Vučevičovu vládu po búrlivej dvojdňovej rozprave podporilo 152 z 250 poslancov.

SR Bratislava PS protivládny protest BAX

Proti zásahom do RTVS a druhého piliera protestovali v Bratislave tisíce ľudí

02.05.2024 20:17, aktualizované: 21:30

Protest zorganizovalo len opozičné hnutie Progresívne Slovensko.

radev

NATO znepokojujú škodlivé aktivity Ruska v Česku a ďalších štátoch. Slovensko chýba

02.05.2024 19:44

Ruské škodlivé aktivity podľa NATO spočívajú v sabotážach, dezinformačných kampaniach, násilných činoch či kybernetických útokoch.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,244
Celková čítanosť: 5713303x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív