Založ si blog

Otužilá mucha XVIII.

 
Mucha so mnou štedrojedlá chystá –
Ochutnáva víno, kobásy,
Bobaľky jej bodnú dozaista –
Dnes sa blýska muche na časy.
 
Strká mi nos muší do kapusty –
Nevadí jej, že je zrána pôst,
A že od kapusty riť popustí. 
Spomíname s muchou na mladosť. 
 
Mucha tvrdí, že som stále mladý,
Keby nie srdce a krvný tlak…
Hneď mi dáva do života rady,
Ktoré môžem chápať všelijak. 
 
Viac petrušky… Trocha menej soli… –
Recept upravuje, potvora…
S muchou býva sranda až to bolí,
Keď otvára hrnce dokorán. 
 
Pre muchu mám darček prichystaný –
Čipkované mušie negližé.
Nepadá sneh. No nie vinou saní. 
Mucha mľaskne, pery oblíže…
 
Aj mucha má pre mňa čosi skryté:
Skôr, než Vianoce sa pominú
Skoro ráno, snáď už na úsvite
Predstaví mi svoju rodinu. 
 
D r a g o 24122011

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Niger / Rusko /

Ruské jednotky vstúpili na leteckú základňu v Nigeri, ktorá hostí americké sily

03.05.2024 09:07

Krok ruskej armády stavia americké a ruské jednotky do tesnej blízkosti v čase, keď sa vojenská a diplomatická rivalita oboch krajín čoraz viac vyostruje v súvislosti s konfliktom na Ukrajine.

Jekaterina Sobjanukova

Najbohatšia poslankyňa označila nezamestnaných Rusov za červy a rada by ich videla v pracovných táboroch

03.05.2024 08:00

Jelena Sobkaňuková tvrdí, že veľa ľudí nechce robiť. Bola preto zvedavá, čo si myslia ostatní poslanci o táboroch smutne známych zo Stalinovho obdobia.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,244
Celková čítanosť: 5713901x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív