Založ si blog

Otužilá mucha XXIV.

 
Na Silvestra zase pokoj nedá –
Aby som sa doma nenudil,
Pozýva ma hádam od obeda
Mucha na ples muší pre ľudí.
 
Mucha vie, že som už staršia trieda,
Starý frak mi teda opráši
A ponožky belšie ako krieda
Namal som ani na sobáši.
 
Motýlik mi obopína šiju,
Škrtí ma namiesto kravaty.
Kým si hudiem mušiu melódiu,
Aj cylinder mám už vypratý. 
 
Mušie háby oblieka si mucha –
Dožičí si mušej parády.
Radím jej, ale ma neposlúcha, 
Tak jej teda radšej neradím…
 
Podriadim sa mušaciemu vkusu –
Ku štekľovkám šaty po päty.
Mucha žmurkne. Chce mi dať aj pusu.
A možno ma chce aj znesvätiť…
 
Dekolté až k zadným muším nohám,
Prsia takmer odhalené…Ech..!
Na muchu zaberie každý pohan.
Už sa teším s muchou na úspech.
 
Už ju vidím ako matku plesu.
Už cítim, ako tam zažiari.
V ústrety zimnému majálesu
Vezieme sa s muchou v kočiari.
 
 
D r a g o     29122011 

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Moment dopadu balistickej rakety na iracké mesto Erbil

Úder na Sýriu. Izrael zasiahol budovu bezpečnostných síl v Damasku

02.05.2024 23:01, aktualizované: 23:25

Sýrske štátne médiá o údere bezprostredne neinformovali.

ucla

USA: Na univerzite UCLA zadržali najmenej 200 propalestínskych demonštrantov

02.05.2024 22:22

Polícia zlikvidovala barikády a začala vypratávať tábor demonštrantov.

trump

Ďalší útok na Kapitol? Výsledky volieb uznám, len ak budú čestné, uviedol Trump

02.05.2024 21:52

Podobné slová použil aj v rokoch 2016 a 2020.

Miloš Vučevič

Smer Moskva. Srbský parlament potvrdil novú vládu, na niektorých ministrov sú uvalené sankcie

02.05.2024 21:19

Vučevičovu vládu po búrlivej dvojdňovej rozprave podporilo 152 z 250 poslancov.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,244
Celková čítanosť: 5713446x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív