Založ si blog

Otužilá mucha LXVI.


Čo všetko sa v novej Európe,

Čo všetko sa v nej len nepočne…
Sedím ráno, píšem… Ktosi klope –
Mucha – vyfintená sviatočne.

Prisadne si ten Boží tvor hmyzí,
Preloží krídelko cez nôžku,
Úsmev čo by vystrihnutý z krízy,
Navoňavkovanú pokožku…

Oči mušie plné nostalgie,
Aj vreckovku žmolí prstami,
Nalepené nechty neukryje…
Nadýchne sa… Smutne oznámi,

Že stačilo zatiaľ muchoslávy,
Stačí, že je muchoprincezná,
Slovensko sa na slovmuche baví –
Slovensko svoj muší talent má!

Ďakuje mi, až ma do sĺz dojme…
Mne ustrnie kdesi v hrdle hlas.
Ľutuje ma múša nepokojné,
Sľúbi, že sa vráti v zime zas.

Pretože je mucha – otužilá…
O tie letné nikdy núdze niet.
Jej koluje modravá krv v žilách.
Budem musieť teda osamieť…

Padáme si rúče do náruče,
Slzy roniac… Kto nám uverí,
Od mušieho srdca že mám kľúče..?
S nami plačú všetci blogeri…

D r a g o 01032012


Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

vojna na Ukrajine, Kyjev

ONLINE: Bomby padajú na Odesu, Zelenskyj čistil tajnú službu

02.05.2024 06:10

Odesa je častým terčom ruských útokov, tentoraz raketa zasiahla centrum veľkej kuriérskej spoločnosti. Zelenskyj odvolával v tajnej službe.

NATO, Ukrajina

Varovaní pred vojnou s Ruskom pribúda. Myslí si Moskva, že sa jej Západ bojí?

02.05.2024 06:00

Ak bude Rusko na Ukrajine úspešné, nielenže bude mať skúsenejšiu a bojmi preverenú armádu, ale bude aj povzbudené pokračovať v agresii proti susedom.

Sheffield

Britská polícia zadržala tínedžera, ktorý útočil v škole v Sheffielde

01.05.2024 21:49

Polícia uviedla, že chlapec útočil ostrým predmetom - predpokladá sa, že šlo o sklenený črep.

Tank / Gaza /

V Gaze je viac vojnového odpadu než na Ukrajine, tvrdí OSN

01.05.2024 21:31

Pre porovnanie, frontová línia na Ukrajine má dĺžku takmer tisíc kilometrov, Pásmo Gazy 40 kilometrov.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,244
Celková čítanosť: 5712182x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív