Založ si blog

Myšlienky pod parou (6)

Žije si ako prasa v žite a pije ako sviňa.

Suché Martini by sa malo zapiť niečim mokrým.

Ruka ruku umýva, ale občas si náčim aj hubu opláchnuť.

Keď mi už chcete otráviť život, tak radšej alkoholom.

Dobrého veľa nebýva. Preto vám nedočapujú.

Je ako poleno a pije na sekeru.

Nepriateľ by nás utopil v lyžičke vody, priateľ v pohári vodky.

Ona bola krv a mlieko, on rum a pivo…

Krčma je miesto, kde vás neopijú rožkom.

Keď nemám pivo, kašlem. Keď mám pivo, kašlem na všetko ostatné.

Ani v matkinom bruchu mu nebolo tak dobre, ako v krčme.

Pol hodiny v krčme je príjemnejšie, ako dvanásť hodín v službe.

Ateista – a spil sa pod obraz Boží.

Pivo je dobré aj na zlomenú nohu.

Keby som prišiel domov triezvy, deti by ma nespoznali.

Pri pive sa dlhšie sedí, po slivke sa dlhšie leží.

Slováci pijú až do vytriezvenia.

My nie sme Arabi. Keby u nás bola za alkohol smrť, už by tu žili iba mŕtvi.

Opiť sa dá aj na počkanie.

Nevstúpiš dvakrát do tej istej viechy.

Sedím pri pohári a je mi dobre.

Neberte si všetko k srdcu, zoberte niečo aj k hrdlu.

Keď pijem, je mi zle. Keď nepijem, je mi ešte horšie.

Ak sa hanbíte ísť domov opitý, choďte do krčmy.

Alkohol nepijem, iba konzervujem svoje vnútornosti.

D r a g o

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Macocha, tragédia

Prečo skočila žena s dcérkami v náručí do priepasti Macocha? Dôvody letnej tragédie sú známe

03.05.2024 05:50

Bol to nesmierne smutný prípad, keď vlani vybrala mladá žena z kočíka dieťa, druhé držala za ruku a skočila do priepasti.

Ukrajina, vojak

Austrálsky generál pre Pravdu: Ukrajina čelí pochmúrnym scenárom, Západ musí zmeniť ruskú stratégiu

03.05.2024 05:00

Austrálsky generálmajor vo výslužbe Mick Ryan sa nedávno vrátil z cesty po Ukrajine. „Čím dlhšie vojna trvá, tým rýchlejšie sa Rusi učia," vraví.

Moment dopadu balistickej rakety na iracké mesto Erbil

Úder na Sýriu. Izrael zasiahol budovu bezpečnostných síl v Damasku

02.05.2024 23:01, aktualizované: 23:25

Sýrske štátne médiá o údere bezprostredne neinformovali.

ucla

USA: Na univerzite UCLA zadržali najmenej 200 propalestínskych demonštrantov

02.05.2024 22:22

Polícia zlikvidovala barikády a začala vypratávať tábor demonštrantov.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,244
Celková čítanosť: 5713734x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív