Založ si blog

Kto nezažil, neuverí. . . (29)

 

Všetky cesty vedú na spoplatnenú diaľnicu. 
 
Dačo by som aj robil, len nech to nie je práca. 
 
Je to súdny človek. Stále ho ťahajú po súdoch. 
 
Rozumu je dosť, no niekedy je výhodnejšie zostať hlúpym. 
 
Prišiel som, videl som… Prižmúril som oči a vyplatilo sa to. 
 
Kabát prevrátiš. Horšie je to s tangáčmi. 
 
Aj kôň je podkutý a musí ťahať voz. 
 
Nie je dôležité zvíťaziť, ale priživiť sa na tom. 
 
Ak dnes človek nekradne, hneď je podozrivý. 
 
Niektorí dokážu klesnúť veľmi vysoko. 
 
Dnes si môžeme vybrať – ruky z vreciek. 
 
Ak je vám ťažko, na vine je zemská príťažlivosť. 
 
Veľkonočné vajíčko sa opäť vyfarbilo. 
 
Nezmyslím, teda som. 
 
Nehas, čo ťa nepáli, ani keby ti rybník vypálili. 
 
Analgetiká análne neužívajte. 
 
Dieru v zákone štoplíkom neupcháte. 
 
Ak vás nezahreje pohár grogu, zahreje vás dobrý pocit, že na neho máte. 
 
Ak nemáte s kým chodiť, kráčajte s duchom doby. 
 
Koleso našich dejín funguje ešte stále na ručný pohon. 
 
Skutočný priateľ je ten, kto vás pozná, a napriek tomu vám požičia. 
 
Dajte mi vyšší plat, a ja skúsim pohnúť rozumom. 
 
Kôň má štyri nohy, a my dvaja tiež.
 
 
D r a g o 

 



Feferónky 75

04.05.2024

Na dovolenke som sa vyfotil s opicou. Teraz neviem, kto je kto. Bruselskí vedátori ustanovili, že biela farba neexistuje. Existuje iba veľmi – veľmi svetločierna.

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

nôž, krv, zranenie

Zradikalizovaný mladík pobodal muža v Perthe, austrálska polícia ho zastrelila

05.05.2024 06:22

Polícia na západe Austrálie zastrelila 16-ročného radikalizovaného chlapca, ktorý v nedeľu na verejnosti nožom poranil jednu osobu.

Czech Republic V4

Babiš s ruskými vlajočkami na lícach a nevydarený náhradník exministerky. Strelila si Fialova vláda až tri rýchle vlastné góly?

05.05.2024 06:00

Europoslanec sa hanbí za predvolebnú antikampaň svojich straníckych kolegov a dianie okolo odvolania ministerky vyzerá ako politická tragikomédia.

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

04.05.2024 21:52

Desiatky ľudí aj krajania zo Slovenska boli v sobotu poobede svedkami oblečenia bruselskej sochy Manneken Pis do detvianskeho kroja.

sanitka, záchranka

Po nehode vetroňa v Martine evidujú minimálne jednu obeť. Situáciu skomplikoval požiar

04.05.2024 19:53, aktualizované: 20:36

Po sobotňajšej nehode vetroňa v Martine evidujú minimálne jednu obeť.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,245
Celková čítanosť: 5716885x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív