Založ si blog

Keď jubilant pije


40 stupňov v pohári,
36 stupňov v tieni – 
Alkohol keď sa odparí, 
Nálada sa nám zmení. 

A preto hneď po naliati
Dajte si mimo nosa.
Z Vás dvoch to Jano zaplatí, 
V pive ak pláva osa, 

Alebo včela v likéri, 
Či čmeliak v Čiernom mori.
Manželke bozk daj na pery!
V chladničke Jano snorí… 

V tridsiatom týždni oslava, 
Dozvuky v tridsať prvom – 
Či mráz je, a či páľava, 
Ovlažiť náčim hrdlo. 

Vyhubiť škodné mikróby, 
Bacily, a tak ďalej…
Prečo by sme sa nespili? 
Miláčik, prosím, nalej! 

Nesedíme nech nasucho – 
Od sucha bolí brucho. 
Autobus v Burg´se vybuchol
Hodinu pred výsluchom. 

Vo Vlase čašník ponúkol 
Goľama, pohár Plisky – 
Pi, kým máš fľašu pod rukou 
A krvný tlak je nízky! 

Ak sa Vám toto nepáči, 
Spam je na hornej lište.
Ja dám si teraz koláčik – 
Vy pite a viac píšte! 

Kúsoček miesta ešte mám
Pred sebou na papieri – 
Oslavu peknú želám Vám
A hlavne – pevné nervy! 

Goľama – veľké (pivo) v Bulharsku
V Burg´se = v Burgase (jedná sa 
o výbuch autobusu pri letisku)

D r a g o      23072012


https://www.youtube.com/watch?v=u1Zj7mSRXt4

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Zrútenie diaľnice

V čínskej v provincii Kuang-tung sa zrútila diaľnica, zomrelo najmenej 19 ľudí

01.05.2024 09:18

Po kolapse 17,9-metrového úseku diaľnice spadlo dole 18 áut.

SR Bratislava EÚ referendum Dzurinda oslavy

20 rokov v Európskej únii. Brusel nám pozerá na prsty, ale to je dobre

01.05.2024 09:00

Malý štát v srdci Európy začal pred dvadsiatimi rokmi nie len cestu za svojou prvou Superstar, ale vykročil aj za svojou európskou identitou.

pivo, pivovary

Strana piva môže byť v rakúskom parlamente, rekordne jej rastú preferencie

01.05.2024 08:37

Stranu piva používajúcu aj skratku BIER (pivo) založil v roku 2015 v podstate zo žartu lekár a punkrockový hudobník.

Robert Fico na nočnej zmene

Fico absolvoval nočnú zmenu: Klobúk dole pred všetkými zamestnancami

01.05.2024 08:24

Predseda vlády Robert Fico oslávil 1. máj prácou a absolvoval nočnú zmenu z utorka na stredu s pracovníkmi závodu ZKW Slovakia.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,243
Celková čítanosť: 5709591x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív