Založ si blog

Duša v Plyši

 

Oplýva Prachom izba Detí – 
Na Prach sa Detstvo obráti.
Čo nemá krídla, neuletí.
Dáva Čas ľudí do laty. 
.

Opičiak Karol menom Charlie
Hovie si v kresle iba tak.
Bezmenný žltý Medveď žiarli,
Čoby mu ktosi vytrel zrak,
.
Na Gargamela, na Mončiči,
Na chytrú Líšku ryšavú.
Zo skrine Kocúr v čižmách kričí.
Dopadla Barbie na hlavu…
.
Polica dýcha duchom Maya,
Tárajka Majka umĺkla.
Tom Sawyer dávno dovystrájal,
Nebŕda Zajac do Vlka…
.
V izbici všetko ustrnulo.
Čas Detstva z Prachu vykúka.
Primarí sa mi Ďuro Truľo
V prilbici miesto klobúka. 
.
Dotkol sa Detský Úsmev Plyšu.
Na Malých hra sa zaráta.
Našla si Duša Detstva skrýšu –
Dýchajú Dávnom Plyšatá.
.
Bez krídel Detstvo odplachtilo,
Vyprchá biely obláčik.
Pomlčí Duša previnilo – 
Zostal jej v Plyši za máčik.
.
D r a g o      26062014

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

ocenenie, prezidentka, Andrej Matišák

Prezidentka ocenila redaktora Pravdy. Čaputová odovzdala Matišákovi medailu súvisiacu s výročím vstupu do NATO a EÚ

30.04.2024 16:35

Prezidentka Slovenskej republiky sa poďakovala 28 osobnostiam za ich prínos v kontexte členstva štátu v Európskej únii a Severoatlantickej aliancii.

parlament, fico

Nájde sa 90 poslancov? Gašpar zhodu pri ústavných sudcoch neočakáva. Opozícia hovorí, že sa čaká na Ficove rozhodnutie

30.04.2024 16:30

Zástupcovia opozície hovoria o obštrukcii a o tom, že koalícia čaká, či bude sa bude chcieť uchádzať o post aj Robert Fico.

France Macron

Uvidia Parížania Macrona plávať v rieke? Minister spravodlivosti sa nepridá, lebo mu prekáža teplota vody

30.04.2024 15:00

Od leta 2025 umožnia ľuďom zaplávať si v Seine, v ktorej platí zákaz kúpania už od roku 1923. Pozdĺž troch úsekov rieky budú mať k dispozícii šatne i sprchy.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,243
Celková čítanosť: 5708411x
Priemerná čítanosť článkov: 2545x

Autor blogu

Archív