Založ si blog

Malý Nočný Motýľ

 

Smrtihlav ku mne o polnoci vlietne – 
Nuda sa zo snov prebudí.
Vytuší Lunu v neónovom svetle.
Ježia sa chlpy na hrudi. 
.

Otupný motýľ bez lesku a farby
Na noc sa ku mne uchýli.
Popolvár šedý vo dne sa ma hanbí – 
Vydedil rod ho motýlí…
.
Zmätený tápe čoby chabé dieťa – 
Bije sa o sklo, o steny…
Z plešiny krídlom prach mi poometá.
Mám Nimbus smrtkou poctený. 
.
Vytuší Lunu… Chórom vyjú vlci – 
Poletí psí hlas k Síriu.
Plamienok sviece potichúčky blčí.
Motýle do tmy nevyjú. 
.
Votrelec fádny polebediť nedá – 
Prefrní priamo pred nosom…
Z hriechu sa žiadny motýľ nespovedá…
Nalieta zboku úkosom… 
.
Motýlie sólo pre mňa neustáva.
Vibrujú krídla túlavé…
Smrtihlav si ma dlho premeriava – 
Spoločník Boží ku káve…
.
D r a g o      15112014

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

česko, nemocnica, covid, koronavírus

Ďalšie zadlžovanie nemocníc: Poslanci Úradu pred dohľad novú kompetenciu neschválili

30.04.2024 18:10

Do parlamentu novelu predložili opoziční poslanci Jana Bittó Cigániková a Tomáš Szalay zo strany SaS.

ocenenie, prezidentka, Andrej Matišák

Prezidentka ocenila redaktora Pravdy. Čaputová odovzdala Matišákovi medailu súvisiacu s výročím vstupu do NATO a EÚ

30.04.2024 16:35

Prezidentka Slovenskej republiky sa poďakovala 28 osobnostiam za ich prínos v kontexte členstva štátu v Európskej únii a Severoatlantickej aliancii.

parlament, fico

Nájde sa 90 poslancov? Gašpar zhodu pri ústavných sudcoch neočakáva. Opozícia hovorí, že sa čaká na Ficove rozhodnutie

30.04.2024 16:30

Zástupcovia opozície hovoria o obštrukcii a o tom, že koalícia čaká, či bude sa bude chcieť uchádzať o post aj Robert Fico.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,243
Celková čítanosť: 5708498x
Priemerná čítanosť článkov: 2545x

Autor blogu

Archív