Založ si blog

Kedysi Dávno v Parku

 

Večer sa priplazí
Nazerá do dvora
Prelieza prielazy
Tiene nás potvoria
.

Luna nám ospalo
Posvieti do očí
Lipami zavialo
Čas sa nám otočil
.
Späť nás Čas zaniesol
Srdce je zmätené
Pod hviezdnou závesou
Lipol som na mene
.
Meno sa nemení
Menia sa Roky v nás
Kde Láska pramení
Nepáli ružu mráz
.
Utonú Moreny
Jar nás von vyláka
V hrdzavom brnení
Sní Duša tuláka
.
Lavička drevená
Starobou zavzdychá
Spomienky nelenia
Pili sme z kalicha
.
Boli sme… Bola si…
Lovil som po tvári
Siahal som na vlasy
Bozk sa mi nedaril
.
Zleteli Anjeli
V horúčke večera
Kým som sa osmelil
Láska ma zaprela
.
D r a g o      18022015

S Pannou

06.05.2024

Vrané kone dotiahli noc do dvora Kúsok neba som si tajne odoral Kúsok neba so súhvezdím Barana Hviezdnej Panne budem dvoriť do rána .

Feferónky 75

04.05.2024

Na dovolenke som sa vyfotil s opicou. Teraz neviem, kto je kto. Bruselskí vedátori ustanovili, že biela farba neexistuje. Existuje iba veľmi – veľmi svetločierna.

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

vojna na Ukrajine, drony

ONLINE: ISW varuje: Ukrajine nestačí 'aktívna obrana'

06.05.2024 06:45

Ak bude mať Rusko počas celého roku 2024 v bojoch na Ukrajine celoplošnú iniciatívu, môže mu to priniesť viaceré výhody, upozorňuje ISW.

José Raúl Mulino

Voľby prezidenta Panamy vyhral spojenec odsúdeného exprezidenta

06.05.2024 06:41

Mulino sľúbil ďalšiu vlnu ekonomickej prosperity a tiež zastavenie migračnej vlny na hraniciach Panamy s Kolumbiou.

Trump

Trump prirovnal správanie Bidenovej vlády k metódam nacistického gestapa

06.05.2024 06:19

Americký exprezident Donald Trump vyhlásil, že administratíva Joea Bidena používa podobné taktiky ako gestapo.

Izrael, holokaust

Netanjahu: V prípade potreby sa ubránime aj sami. Je to poučenie z holokaustu

06.05.2024 06:07

Izraelský premiér Benjamin Netanjahu v nedeľu odmietol nátlak medzinárodného spoločenstva, ktoré žiada pozastavenie vojnového ťaženia v Pásme Gazy.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,246
Celková čítanosť: 5718228x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív