Založ si blog

Tantra nad Tatrami

 

Démona vypudím – letíme nad Hory
Strmina na hrudi Tatier ma pokorí
.

Prelietam upätý zo Štítu na Plesá
Úpätiu spod päty upláchli Nebesá
.
Semienko Života presiaklo do Skaly
Pavúky inotaj do siete votkali
.
Orlí sa Obloha, strečkuje Kamzíča
Na siahu od Boha Skaly sa rozkričia
.
Slovutná Ozvena o cudzie nestojí
Jelene nelenia o lane v súboji
.
Potôčik žblnkotá, Vodopád zahučí
Prírody nahota hojdá ma v náručí
.
Lejú sa do žily Kaskády penivé
Túžby sa zúžili – bažíme po Pive
.
Korene osvieži Borovie vo Riave
Nebo sa naježí, Chmáry sú deravé
.
Plesnivec neskvie sa pestrotou palety
Pleso sa rozplesá, keď Perún preletí
.
Pod Štítom nad nami dve ľudské stvorenia
Ženích je predaný, nevesta kúpená
.
D r a g o     08/13032015

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

F-35 / Stíhačka F-35 /

Do poľského vojska sa vracajú husári, tentoraz však ako najmodernejšie stíhačky F-35

30.04.2024 07:36

Hodnota celého kontraktu predstavuje 4,6 miliardy dolárov.

Vrtuľník

Pri páde armádneho vrtuľníka na severe Kolumbie zahynulo deväť vojakov

30.04.2024 07:04

Vrtuľník mal dopraviť zásoby pre vojakov v oblasti mesta Santa Rosa del Sur, kde v poslednej dobe prebiehajú boje medzi ľavicovou gerilou a drogovým gangom.

depozitár, Múzeum SNP, Banská Bystrica

Rarita v Múzeu SNP: Prvého mája sprístupnia skvosty, ktoré viac ako polstoročie verejnosť nevidela

30.04.2024 07:00

Mnohé autentické uniformy, zbrane, prilby, kufre a rôzne osobné veci ľudí, ktorí riskovali svoj život v Povstaní priamo na bojisku, sa konečne dostali „na svetlo sveta“.

Sophie, Ukrajina, vojna na Ukrajine

ONLINE: Rusi majú priestor pre budúce útoky. Zelenskyj sa sťažuje, že pomoc prichádza pomaly

30.04.2024 06:30

Rusi kontrolujú takmer pätinu Ukrajiny a majú možnosť útočiť viacerými smermi. Zelenskyj hovorí, že zbrane na Ukrajinu síce už prúdia, ale pomaly.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,243
Celková čítanosť: 5707542x
Priemerná čítanosť článkov: 2545x

Autor blogu

Archív