Založ si blog

Každá 5. Žena

 

Čo deň to nové tváre
Putujú oproti
Neznáme mladé staré
Malvíny  Doroty…
.

Vítam ich pod oblohou
Ospalo spanilé
K nohám sa pohľad ohol 
Ľudmile Jarmile…
.
Nemá tvár bez úsmevu
Bez hlasu bez slova
Alenu Annu Evu…
Múzeum uchová
.
Utonú oči v smútku
Nelipnem na mene
Objednám po kornútku
Zuzane Helene…
.
Ľadová jahodová
Snáď sa mi nemarí
Zmôžu sa na pol slova
Svetlany Tamary…
.
Stretávam zadumané
Bez iskry ohníka
Ivane Dane Jane…
Môj pohľad uniká
.
Na mene nezáleží
Struna sa ševelí
Uprostred leta sneží
Na Katky Adely…
.
Tatiany Natálie
Zlatice Beáty
Za let do Tramtárie
Pegasa podplatím
.
Martiny Marty Niny
Andrey Márie
Uletia na prázdniny
Ruža sa rozvije
.
Adria na Jadrane
Do slnka zamrká 
Na mrku nečakane 
Rozkvitli jablká
.
Na mene nezáleží
Bez túžby po hriechu
V Tirane na nábreží
Stvárame neplechu
.
D r a g o     3004/010052015 

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

lukáš machala

Je podložené, že Zem je guľatá? Boli ste vo vesmíre? Machala chce dať vo verejnoprávnom médiu priestor aj konšpirátorom

30.04.2024 12:37

Machala sa stal známym ako poradca bývalého predsedu NR SR Andreja Danka. Už vtedy bol šíriteľom konšpiračných teórií.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Pamätný deň vstupu do EÚ je 1. mája, slovenský pas patrí k najsilnejším

30.04.2024 12:19

Už je to 13 rokov, čo si pripomíname okrem Sviatku práce aj Deň pristúpenia Slovenskej republiky k Európskej únii.

medveď

O novele týkajúcej sa regulácie medveďov budú poslanci rokovať zrýchlene

30.04.2024 12:08

Návrh mení aj zákon o civilnej ochrane.

SR rozpočet24 NRSR návrh schválenie BAX

Poslanci posunuli do 2. čítania zmeny v zákone o neziskových organizáciách

30.04.2024 12:04

Návrh kritizovali viaceré organizácie a združenia, označili ho za diskriminačný.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,243
Celková čítanosť: 5708004x
Priemerná čítanosť článkov: 2545x

Autor blogu

Archív