Založ si blog

Trieda

 

Otvor mi, Sezame,
Bola to moja trieda!
Srdcia Čas poláme – 
S Bohmi sa hádať nedá.
.

Cez šťúplu štrbinu
Zaloví pamäť v húští – 
Čas hier sa pominul,
V prstoch mi kniha šuští.
.
Primĺkla tabuľa.
Šuškavé odpovede
Skarabej odgúľal.
Mrvia sa kriedy bledé
.
Prstami pri tréme.
Menia sa farby mapy.
Pomaly múdrieme,
Neveľmi nás to trápi.
.
Tuto som zmúdrieval
Aj viedol svoju triedu.
Život je karneval,
Cromwellov na smrť vedú.
.
Nový znak, nový pán
Spočíva v starom ráme
Život je principál,
Magistra Vitae klame.
.
Cez prizmu dávnych liet
Zdravia ma kamaráti.
Kolesom vrtieť späť
Sa veľmi nevyplatí. 
.
Babky aj dedkovia
Dávno sú z mojich žiakov.
Potomkom predkovia
Stavajú snehuliakov.
.
Iný kraj – iný mrav…
Svetielko ešte svieti.
Zamávam na pozdrav
Triede detných detí.
.
D r a g o      02012016

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Feferónky 73

24.04.2024

Alkoholici a fajčiari môžu byť spokojní. Na orgány sa nehodia. Dobrí ľudia majú v živote len malú šancu uplatniť sa – svet patrí kurvám! .

Deutsche Welle

Bielorusko označilo Deutsche Welle za extrémistický a dalo mu stopku, pracovníkom hrozí väzenie

29.04.2024 22:23

Bieloruský režim sa bojí nezávislých médií a robí všetko pre to, aby ľuďom zamedzil prístup k slobodným informáciám, reagoval šéf DW.

Španielsko Sánchez zotrvanie vyšetrovanie manželka

Premiér Sánchez demisiu nepodal: Kampaň očierňovania sa neskončí

29.04.2024 21:47

Španielsky premiér dodal, že on a jeho manželka Begona Gómezová to zvládnu.

SR Bratislava CHZJD skládka Vrakuňa monitoring BAX

Exminister kritizuje zastavenie sanácie skládky vo Vrakuni, Taraba avizuje riešenie

29.04.2024 21:17

Do podzemných vôd unikajú najmä pesticídy a herbicídy. Spustenie sanačných prác sa očakávalo v roku 2018.

teplomer, horúčavy, pes

Ešte pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo už aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,242
Celková čítanosť: 5706916x
Priemerná čítanosť článkov: 2545x

Autor blogu

Archív