Založ si blog

Sladký Sen

 

Snívam o Sladkom Sne
Sny nie sú nereálne
Ruka mi zavisne
Nad kľučkou do kaviarne
.

Vstupujem, prečo nie..?
Mám slinu na zmrzlinu
Vôní káv volanie 
S prímesou vanilínu
.
Omámne arómy
Tortička z čokolády
Pohľad od Madony
Mi roky neomladí
.
Za pultom mladých liet
Pôvabný úsmev v tvári
Mlsných úst kabaret
Maškrtný rozmar kvári
.
Plamienok zablká
Na stole svieca zhára
Dve sladké jablká
Padli mi do pohára
.
Sladký Sen v Sladkom Sne
Vznáša sa Duša v raji
Zálusk mám na mlsné – 
Na všetko, čo Sen tají
.
D r a g o      17022016   

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Zostali mi

26.04.2024

Zostali mi z kamarátiek vrany Na briezke sa straka rozškrieka Krákoravý koncert na svitaní Preniká do útrob človeka .

Kyrgyzstan Summit CIS

Po masakre pri Moskve Putin vyháňa z Ruska Tadžikov. Mohol by podmínovať pevnú pôdu pod ich prezidentom?

01.05.2024 15:00

Občania Tadžikistanu majú veľký problém dostať sa cez ruské štátne hranice. Aké dôsledky môže mať nehostinnosť Ruska pre vývoj v ich krajine?

Čaňa

Po požiari príbytkov v Čani umiestnili v miestnej telocvični 45 ľudí vrátane 24 detí

01.05.2024 14:57

Obec podľa starostu zatiaľ mimoriadnu situáciu neplánuje vyhlásiť.

Sopka / Erupcia / Ruang /

Indonézska sopka Ruang chrlí do vzduchu horúce oblaky dymu a popola

01.05.2024 14:39

Úrady vyzvali ľudí, aby dodržiavali vzdialenosť aspoň sedem kilometrov od kráteru sopky.

Jicchak Herzog / Antony Blinken /

Nadišiel čas na dohodu o prímerí, vyhlásil v Izraeli americký šéf diplomacie Blinken

01.05.2024 14:16

Vyjednávači - Egypt, Katar a Spojené štáty - stále čakajú na reakciu Hamasu na najnovšiu verziu návrhu dohody o prímerí.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,243
Celková čítanosť: 5709774x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív