Založ si blog

Hľadanie

Dopadol som sem. Neviem, ako…
Vynoril som sa a som tu
Snáď má v tom prsty vyšší Zákon
Mudrci toho napletú… 
.

Vyslali ma sem. Neviem, prečo… 
Asi to takto Ktosi chcel
Objavil som sa medzi rečou
Aby som hľadal správny smer
.
Zatúlal som sa. Neviem, kedy… 
Čas si z nás často vystrelí
Došiel som ku vám Dušou smädný
Ozvena volá – Mon Chéri..!
.
Zišiel som na Zem nebadane
Možno ma vidia, možno nie…
Nastavím Svetlu holé dlane
Len On vie, čo ma neminie
.
Tiahnu sa čiary nahor – nadol
Osudu dlaň je zrkadlo
Oproti mne si Chronos sadol
Hrá s nami Ktosi divadlo
.
Potiahne nitku, po nej druhú… 
Rozplače nás i rozsmeje
Motá sa človek v bludnom kruhu
Chytá sa nitky Nádeje
.
D r a g o      12012018 

S Pannou

06.05.2024

Vrané kone dotiahli noc do dvora Kúsok neba som si tajne odoral Kúsok neba so súhvezdím Barana Hviezdnej Panne budem dvoriť do rána .

Feferónky 75

04.05.2024

Na dovolenke som sa vyfotil s opicou. Teraz neviem, kto je kto. Bruselskí vedátori ustanovili, že biela farba neexistuje. Existuje iba veľmi – veľmi svetločierna.

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Predseda KDH Milan Majerský

Smer sa pri téme zmien pohlavia pridal k progresívnej opozícii, tvrdí šéf KDH

07.05.2024 16:52

Majerský hovorí o „premárnenej šanci zabrzdiť pomýlené ideológie, ktorých obeťami sú najmä zraniteľné dospievajúce deti“.

nehoda

Na Račianskej sa zrazil kamión s električkou: Zranili sa dvaja ľudia, tvoria sa kolóny

07.05.2024 16:06, aktualizované: 16:17

Obchádzka vedie po Jarošovej a Vajnorskej.

Rudolf Huliak / Tomáš Taraba /

Huliak požičal SNS pred voľbami 220-tisíc eur, Nadácia Zastavme korupciu žiada vysvetlenie

07.05.2024 15:53

Jeho príjmy priznané v majetkových priznaniach za posledné roky nezodpovedajú takej vysokej sume.

APTOPIX Russia Putin Inauguration

Čo možno čakať od kremeľského vládcu po piatej korunovácii?

07.05.2024 15:33

Pokračovanie vojny, vystupňovanie represií, možná mobilizácia a pokus o dobytie Charkova. Také sú očakávania expertov a kremeľských zasvätencov na začiatku ďalšieho funkčného obdobia Putina.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,246
Celková čítanosť: 5721332x
Priemerná čítanosť článkov: 2547x

Autor blogu

Archív