Založ si blog

Mlčanie

Mlčal by som, ale neviem o čom.
Múdre slovo sa dnes neráta. 
Sám so sebou mlčím dobou nočnou. 
Pokúša ma rybka zo zlata. 
.

Neprevravím ku nej ani slova – 
Ona na mňa hubu otvára. 
Potme býva Láska fialová. 
Len Faustovi chvíľa postála. 
.
Šepká vánok, prameň čosi vraví, 
O voľačom listy šelestia. 
Dutému sa jazyk neunaví. 
Končia v tŕní zvesti z námestia. 
.
Zastaralo: Kto mlčí, ten svedčí.
Mlčanie je prejav nevôle. 
Ten, kto má jak koza bobkov rečí, 
Upúta len straku na kole. 
.
Mlčí jeden… Mlčia dvaja… Piati… 
O tom, kde nás päta omína. 
Mlčanie sa v čmude krčmy tratí. 
Nemlčí len pivná väčšina. 
.
Mlčal by som ako múdra ryba. 
Kvákajú ma slová za vlasy.
K mlčaniu mi stále čosi chýba. 
Zaiskria raz slová na časy.
.
D r a g o      30012018 

Feferónky 74

02.05.2024

Fajčenie zabíja – ale nie tých správnych. Kto tri dni nebol na fejsbúku, je príliš závislý od zdravého rozumu. .

Nesmelý

30.04.2024

Venoval som Ti svoju prvú A Ty si sa jej nedotkla Vyschlo mi v hrdle, sám som strnul Mala si ma len za cvočka .

Malá Októbrová

28.04.2024

Čím dlhšie žijeme Tým sú kratšie roky Nevesty v háreme Dovrteli bokmi .

Európsky parlament / Europarlament /

Opozícia dvakrát prehrala, pred eurovoľbami však Progresívci v prieskumoch dominujú. Zamieša kartami strašenie vojnou a kritika únie?

03.05.2024 06:05

Európske voľby môžu zmeniť politickú mapu v koalícii. Ide o Andreja Danka.

vojna na Ukrajine, energetika, DTEK

ONLINE: Ukrajinci vedia, čo potrebuje ich energetika - Patrioty

03.05.2024 06:00

Ukrajinskí energetici vedia, čo potrebuje ich sektor, ktorý je terčom ruských rakiet. Protiraketové systémy ako je Patriot.

Russia Ukraine War

Utekajú Ukrajinci pred brannou povinnosťou za hranice? Ficova vláda stojí pred otázkou ich návratu do vlasti

03.05.2024 06:00

Ukrajina potrebuje viac bojových posíl v uniformách a potrebuje ich čím skôr

Macocha, tragédia

Prečo skočila žena s dcérkami v náručí do priepasti Macocha? Dôvody letnej tragédie sú známe

03.05.2024 05:50

Bol to nesmierne smutný prípad, keď vlani vybrala mladá žena z kočíka dieťa, druhé držala za ruku a skočila do priepasti.

Drahoslav Mika

fejtóny, aforizmy, básničky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,244
Celková čítanosť: 5713817x
Priemerná čítanosť článkov: 2546x

Autor blogu

Archív